Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru revizuirea documentatiilor de atribuire a contractelor din cadrul proiectului ,,Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Alba??


Detaliu pentru invitatia numarul 350282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 350282/10.07.2013
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru revizuirea documentatiilor de atribuire a contractelor din cadrul proiectului , ,Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Alba??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: +40 258813380/ +04 258811982, Fax: +40 258813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +04 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica pentru revizuirea documentatiilor de atribuire a contractelor din cadrul proiectului , ,Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Alba??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca obiect asistenta tehnica pentru revizuirea documentatiilor de atribuire aferente proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Alba?, pentru urmatoarele contracte: 1. Construirea a doua statii de transfer deseuri in Judetul Alba: ? Lot 1Lucrari de constructie ( proiectare si executie);? Lot 2Furnizare de echipamente;2. Inchidereadepozitelor neconforme de deseuri din mediul urban din judetul Alba ? tip contract ? proiectare si executie3. Construirea Centrului de management integrat al deseurilor (depozit de deseuri, statie de sortare, statie de tratare mecano-biologica) Galda de Jos, Judetul Alba -tip contract ? lucrari (executie pentru depozit si proiectare si executie pentru statia de sortare si statia de tratare);4. Furnizare echipamente pentru colectarea separata a deseurilor si unitati de compostare individuala, in cadrul proiectului , ,Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Alba?? -tip contract -furnizare.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile, adica cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul constituirii in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb valutar publicat de BNR (www.bnr.ro) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In baza prevederilor Art. 278^1 lit a) din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia, ca nefondataAutoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.301, 76 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea documentului ?DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA IMM? ? Formular 24Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, infavoarea Autoritatii Contractante, conform Formular 22, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa respecte prevederile art. 86, alin. (2)-(3) din HGR nr. 925/2006., -Cu OP, in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarOBSERVATIE: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile..Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui, nu mai tarziu de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legiinr. 346/2004art. 16 alin. (2) cu modificarile si completarile ulterioare.b)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr.23);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialecu respectarea prevederilor art. 90 alin (3) H.G. nr.925/2006Modul de restituire a garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, respectiv dupa semnarea procesului verbal de receptie finala, daca nu au fost ridicate pretentii asupra acesteia.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emis/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform art.11 alin.4 si 5 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Se vor prezenta in anexa la declaratie in mod obligatoriu: Denumirea contractului de servicii propus ca referinta, Beneficiarul, Finantatorul, Principalele caracteristici, valoarea contractului, perioada de executie, perioada de garantie.Se vor completa Formularul 21 si anexa.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Daca ofertantul nu prezinta documentele edificatoare, oferta lui va fi considerata inacceptabila. In cazul in care ofertantul nu uzeaza de dreptul amintit anterior si nu prezinta unul sau mai multe din documentele solicitate la acest capitol, oferta sa va fi declarata inacceptabila.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Toate documentele se vor prezenta in original. copie legalizata sau "copie conform cu originalul".Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Este interzis ofertantilor sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant sau tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulconsortiului/asocierii precum si categoriile de lucrariexecutate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnataintr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membriiconsortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituireaconsortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatoriiCerinta nr. 1Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 4, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2, Sectiunea Formulare. Acest formular va fi prezentat si de catre tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 3, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente.Persoane juridice straine: - Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in copie conforma cu originalul, care sa ateste ca operatorul economic nu are datorii scadente neachitate in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceste formulare trebuie prezentate de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 6.Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator ? in cazul in care exista.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean AlbaAlin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaRoman Florin Claudiu ? Vicepresedinte Consiliul Judetean AlbaHurbean Mariana ? Secretarul Judetului AlbaPopescu Dan Mihai- Director executiv ? Diretia TehnicaAitai Marian Florin ? Director executiv ? Directia de Dezvoltare si BugeteOpruta Elena ? Director executiv adjunct.Bodea Ioan ? Director executiv ?Directia Relatii Publice si InformaticaNegrut Liliana ? Director executiv ? Directia Juridica si Administratie PublicaConsilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Petru Cristea; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae; Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae;Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului/subcontractantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 5 Atentie: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei.In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 7).Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Persoane juridice / fizice straineAutoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentariioricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Informatiile cuprinse in documentul susmentionat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei.Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei, documente din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc edificatoare.Se va completa Formularul 8 Informatii generale din Sectiunea FormulareNota: 1.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.2.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraOfertantul (individual sau in asociere) va demonstra ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a/au prestat si dus la bun sfarsitmaxim3 contracte de prestari servicii similare, cu o valoare cumulata de cel putin 500.000 lei, fara TVA. Sintagma ?servicii duse la bun sfarsit? inseamna : -servicii receptionate partial-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (nu presupune expirarea perioadei de garantie)Prin servicii similare se intelege elaborare de documentatii de atribuire pentru contractele de achizitii publice.Pentru demonstrarea prestarii de servicii similare se vor atasa documente suport de confirmare (copii conforme dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa ateste implicarea in contract). Certificatele/ documentele constatatoare in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului; participarea ofertantului; modul de indeplinire al contractului, dupa caz, eventuale prejudicii. Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul a fost semnat.Se va completa, semna si prezentaFormularul 9 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si a contractelor in derulare si Formularul 10 ? Fisa de experienta similara pentru fiecare contract prezentat in anexa la Formularul 9., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarileOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de derulare a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de cel putin urmatoarele echipamente si mijloace de transport specifice pentru indeplinirea contractului: - Calculator tip laptop pentru fiecare dintre expertii nominalizati in cadrul proiectului;
- Facilitati imprimare si multiplicare documente format A0 - A4;
- Facilitati de comunicare (voce/date) /expert nominalizat in cadrul proiectului;
- Autovehicule in stare de functionare.Se vor prezenta : Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice si soft-urile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de Sarcini (Formularul nr. 15 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV- Formulare)., Cerinta nr. 3Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani precum si ale persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului de servicii.Se completeaza Formular nr. 11 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani - din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul de specialitate : Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului o echipa formata din experti-cheie cu competente si experienta dovedite - calificarea, experienta si numarul minim de experti pentru fiecare dintre specializari, Se va prezenta: Declaratie privind expertii principalipropusi pentru implementarea contractului (conform Formular 12 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea 4 ? Formulare ). Lista cuprinzand expertii cheie se va prezenta si in cadrul Ofertei Tehnice.Formularul nr.12 va fi insotit de CV-urile personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, semnate in original.CV ? uri echipa de experti: Expertii sunt aceia care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor solicitate prin specificatiile tehnice. Formatul CV-ului trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat (Formular 13) si semnat in original de titular.Pentru fiecare din expertii si personalul de specialitate inclusi in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatele mentionate precum si dupa documentele care confirma experienta profesionala indicata (cartea de munca sau similar, copie contract de munca sau de colaborare, certificate sau referinte ale angajatorului) ? copie ?conform cu originalul?.CV-urile trebuie sa fie insotite de Declaratii de disponibilitate, pentru serviciilecare urmeaza a fi prestate in perioada contractuala, in formatul indicat prin Formularul 14 semnate in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in oferta.In cazul in care certificatele/ diplomele/ documentele care confirma experienta profesionala indicata sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Se va prezenta cel putin 1 recomandare pentru serviciile similare emisa sau contrasemnata de beneficiarii serviciilor;Se solicita ca ofertantul sa aiba la dispozitie o echipa suficienta pentru indeplinirea obiectului prezentului contract care sa cuprinda cel putin urmatorii experti: Important: Se vor nominaliza persoanediferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanediferite pentru fiecare post vor fi respinse.Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle in situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate in ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate., 1. COORDONATOR CONTRACTStudii superioare, curs de specializare manager de proiect sau echivalentExperienta generala - Minim 5 aniExperienta specifica ? participarea ca si coordonator/adjunct coordonator proiect/lider in cel putin un proiect., 2. INGINER CONSTRUCTII CIVILE SI INDUSTRIALEStudii superioare tehnice in constructii civile si industriale;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;Experienta specifica: experienta in cel putin un contract in domeniul proiectarii sau supervizarii instalatiilor de gestionare a deseurilor municipale, 3. INGINER INSTALATII (TERMICE, VENTILATII, SANITARE)
Studii superioare tehnice in domeniul instalatii;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor; Experienta specifica: minim 3 ani experienta in domeniul instalatiilor, 4. INGINER INSTALATII ELECTRICE
Studii superioare tehnice in domeniul electrotehnica;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor; Experienta specifica: minim 3 ani experienta in domeniul instalatiilor electrice, 5. INGINER DRUMURI
Studii superioare tehnice in domeniul cai ferate, drumuri si poduri;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor; Experienta specifica: minim 3 ani in domeniul drumuri, 6. ARHITECT
Studii superioare in domeniul arhitectura;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor; Experienta specifica: minim 3 ani proiectare in domeniul constructiilor, 7. TOPOMETRIST
Studii tehnice de specialitate;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor; Experienta specifica: minim 3 ani lucrari de topometrie, 8. EXPERT GESTIONAREA DESEURILOR
Studii superioare;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;Experienta specifica: minim 3 ani experienta in proiecte in domeniul gestionarii deseurilor municipale, 9. EXPERT ACHIZITIIStudii superioare;Experienta generala -Minim 5 ani;
Experienta specifica: minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice, 10. JURISTStudii superioare;Experienta generala -Minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;
Experienta specifica: minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice, Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta :
Formularul nr. 16 - Declaratie privind informatii despre asociati si subcontractantiIncazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 16 cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/subcontractantii.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante.Acord de subcontractare (Formularul nr. 18), Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiSe va prezentaFormularul nr. 16 - Declaratie privind informatii despre asociati si subcontractantiAcordul de asociere ? Formular 17 - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze cotele de participare ale fiecarui asociat, faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de momentul semnarii contractului. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), emis de catre un organism acreditat, pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer