Achizitie publica - Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor de Executie aferente Proiectului ?REABILITAREA SITULUI POLUAT ISTORIC ? amplasament fosta fabrica chimica (Comuna Crangurile)?
Detaliu pentru invitatia numarul 322405
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322405/21.03.2012
Denumire contract: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor de Executie aferente Proiectului ?REABILITAREA SITULUI POLUAT ISTORIC ? amplasament fosta fabrica chimica (Comuna Crangurile)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRANGURILECod fiscal: 4402639, Adresa: com Crangurile, Crangurile, Telefon: 0245714015, Fax: 0245714015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Crangurile, Crangurile, Romania, cod postal: 137171, telefon: +40 245714015, fax: +40 245714015, persoana de contact: Dumitru Giurescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primari Crangurile, comuna Crangurile, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor de Executie aferente Proiectului ?REABILITAREA SITULUI POLUAT ISTORIC ? amplasament fosta fabrica chimica (Comuna Crangurile)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca scop acordarea de asistenta tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari de executie aferente proiectului ?REABILITAREA SITULUI POLUAT ISTORIC ? amplasament fosta fabrica chimica (Comuna Crangurile), jud. Dambovita
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 962 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in unadin urmatoarele forme: 1.Cu OP, in contul RO35TREZ2735006XXX000059 deschis la Trezoreria Gaesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante- Formularului nr.2, in original. IMM-uri 50% reducere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 3) care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de executant la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului .IMM-uri 50% reducereIn cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 12, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 10 Sectiunea Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoane juridice straine: -Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Deasemeni formularul 10 se completeaza si de catre tertii sustinatori, daca acestia existaCerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 11, Sectiunea Formulare.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, Formularul 11 trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul in care exista sustinere economica si financiara sau sustinere tehnica si profesionala, tertul sustinator va declara pe propria raspundere faptul ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 literele a), c^1) si d) prin completarea Formularului 11 in mod corespunzatorCerinta nr. 4Documente care atesta neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69 ¹din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 23Aceasta declaratie va fi completata de catre toti ofertantii, asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori ? in cazul in care exista.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Giurescu Dumitru ? primar, reprezentant legal;2. Barbulescu Cristina Suzana ? secretar;3. Minu Florica ? contabil;4. Vatamanu Tudorita ? responsabil achizitii publice;5. Mihaila Liana ? consilier urbanism.Cerinta nr. 5Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 24 Cerinta nr. 1 Inregistrare Persoane juridice / fizice romaneCerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, respectiv: 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acesteaNota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Cerinta nr. 2 Inregistrare Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentariioricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.in cazul ofertelor comune (asociere), documentele se depun de catre toti membrii asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraOperatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a prestat si dus la bun sfarsit : - cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de aceeasi natura si complexitate, in valoare de cel putin 280.000lei, fara TVA.Sintagma ?servicii duse la bun sfarsit? inseamna : -servicii receptionate partial-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (nu presupune expirarea perioadei de garantie), Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionalaCerinta minima obligatorie : Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini.Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, alcatuita din minim urmatorii experti-cheie, avand calificarea si experienta detaliate, dupa cum urmeaza: , Expert principal 1 -Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader ?Calificari si competente: - diploma de licenta in inginerie civila sau ingineria mediului sau hidrogeologie sau echivalent.- calificare/diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau echivalent;Experienta profesionala generala: - Cel putin 5 ani de experienta in lucrari de constructieExperienta profesionala specifica: - cel putin 1 contract in calitate de manager de proiect pentru asistenta tehnica in supervizarea lucrarilor de constructii- experienta in planificarea/proiectarea si implementarea a cel putin un contract in domeniul managementului deseurilor/reabilitare situri contaminate, Expert principal 2 -Diriginte de santierCalificari si competente: - studii universitare tehnice in constructii- atestat pe domeniul de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare - 6.2 De imbunatatiri funciare sau pe domeniulde atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? minim Categoria de importanta C;Experienta profesionala generala: - Cel putin 5 ani de experienta in lucrari de constructie;Experienta profesionala specifica: - experienta pe aceeasi pozitie in implementarea a cel putin un proiect in domeniul managementului deseurilor (reabilitare si inchidere depozite neconforme/constructie depozit ecologic de deseuri);, Expert cheie 3: Inginer Asigurarea calitatiiCalificari si competente: - studii universitare tehnice de lunga duratain inginerie civila sau ingineria mediului sau hidrogeologie sau echivalent relevant pentru proiect- decizie interna de numire a persoaneiresponsabile cu controlul tehnic de calitateExperienta profesionala generala: - cel putin 5 de ani de experienta profesionala generala;, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii : Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii : In cazul in care mai multi asociati depun o oferta comuna, acestia vor trebui sa declare partea/partile din contract ce vor fi indeplinite de fiecare in parte, liderul asocierii si sa prezinte imputernicirea acestuia. Ofertantii vor prezenta un acord de asociere. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul de aplicabilitate constructii civile, industriale si edilitare, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului : Certificat ISO 14001, sau echivalent pentru domeniul de aplicabilitate constructii civile, industriale si edilitare, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 16:50