Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier, pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de c


Anunt de atribuire numarul 155436/16.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Municipiul Craiova
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Dolj, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier, pentru proiectul?Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de crestere Craiova?
II.2) Obiectul contractului Dirigentie de santier pe parcursul derularii lucrarilor de executie, pentru proiectul?Modernizarea infrastructurii de transport in comun pentru fluidizarea traficului fortei de munca intre cele doua platforme industriale ale Polului de crestere Craiova? - Conform Caiete de sarcini nr. 12905/27.01.2012, nr. 12908/27.01.2012 si nr. 12900/27.01.2012.Se vor supraveghea urmatoarele lucrari de executie: Lotul 1 - Reabilitarea caii de rulare a tramvaiului pe portiunea b-dul. Decebal - Pod Electroputere - str. Caracal in municipiul Craiova;Lotul 2 ? Realizare sistem pentru managementul traficului pe axa Calea Bucuresti ? Bd. Nicolae Titulescu ? Calea Severinului;Lotul 3 ? Reabilitare linii de tramvai in municipiul Craiova -11 km.Obiectivul principal al contractului estesupravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pe intreaga perioada de desfasurare a lucrarilor de executie, de receptie a lucrarilor precum si pe perioada de garantie a lucrarilor executate.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 323469/04.04.2012 15:09
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 95, 420 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
82565 / 28.06.2012
94, 914RON
Castigator
CUI
Adresa
IRIMAT CONS S.R.L.
RO 17171510
Str.Sipote, Nr.3, Bl.151.B, Sc.A, Et.Parter, Ap.2, Ploiesti, 100511, Prahova
82567 / 28.06.2012
5, 214RON
Castigator
CUI
Adresa
IRIMAT CONS S.R.L.
RO 17171510
Str.Sipote, Nr.3, Bl.151.B, Sc.A, Et.Parter, Ap.2, Ploiesti, 100511, Prahova
82568 / 28.06.2012
139, 820RON
Castigator
CUI
Adresa
IRIMAT CONS S.R.L.
RO 17171510
Str.Sipote, Nr.3, Bl.151.B, Sc.A, Et.Parter, Ap.2, Ploiesti, 100511, Prahova
Total (fara TVA): 239, 948RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: IRIMAT CONS S.R.L. IRIMAT CONS S.R.L. IRIMAT CONS S.R.L.
Valoare contract: 239948.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer