Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul ,,REABILITARE SI MODERNIZARE URBANA IN MUNICIPIUL DOROHOI ? SMIS: 12494
Detaliu pentru invitatia numarul 331789
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331789/16.07.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul , ,REABILITARE SI MODERNIZARE URBANAIN MUNICIPIULDOROHOI ? SMIS: 12494
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: PALIMARIU DOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dorohoi str. Al.I. Cuza nr. 41, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica pentru verificarea executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul , ,REABILITARE SI MODERNIZARE URBANAIN MUNICIPIULDOROHOI ? SMIS: 12494
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va actiona in calitate de Inginer pentru supervizarea Contractului de lucrari din cadrul proiectului ?, ,REABILITARE SI MODERNIZARE URBANAIN MUNICIPIULDOROHOI ? SMIS: 12494. Inginerul va asigura si serviciile de dirigentie de santier, prin furnizarea de personal autorizat/ atestat, pe specialitati, corespunzator cerintelor proiectului.Atributiile, Responsabilitatile siObligatiileInginerului suntcele prevazute in Ordinul nr. 1496 din 2011.Supervizarea contractului de lucrari din proiect se va efectua in conformitate cu prevederile legale in vigoare
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 216 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 2.100, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se exprima in lei si se va consitui avand in vedere prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: Contul de depunere a garantiei de participare este: RO37TREZ1175006XXX000092 deschis la Trezoreria Dorohoi. Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10 % din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului, se depune imputernicire pentru persoana care semneaza.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 ?Formularul 1 ;Cerinta nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in preverile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 1ANota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2) daca un grup de operatori economici depun ofertacomuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentruparticiparea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata sau copie confom cu originalul.Cerinta nr. 4-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.2;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular 1C persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Dorin Alexandrescu Viceprimar - Sorin Alin Clim Secretar ? Florea Veronica Director economic ? Gavril Elena Manager proiect ? Cristian Dogaru Asistent Manager ? Corolea Ungureanu Sava Daniel Responsabil financiar ? Surdu Cristian Asistent responsabil financiar ? Fodor Violeta Responsabil achizitii ? Palimariu Dorel Consilier juridic ? Dohotariu Ciprian Responsabil tehnic ? Ailoaie Rodica Responsabil tehnic ? Ilasi Catalin Responsabil tehnic ? Valeriu Mihai, Alexandroaie Maria - consilier, Anichitoaie Georgel - consilier, Apetrei Catalin Sorin- consilier, Birta Dorin- consilier, Ciornei Nelu- consilier, Cotofrei Vasile- consilier, Danila Ioan Sorin- consilier, Ionescu Marius- consilier, Lungu Sergiu- consilier, Parascan Pertu Fulger- consilier, Paval Iulian Cristian- consilier, Paval Paul Ioan- consilier, Pintilei Octav- consilier, Prepelita Iulian Ilie- consilier, Strachinescu Theodor Ioan- consilier, Timofte Adrian- consilier, Vamvu Emilian- consilier, Vizitiu Ioan- consilier. Declaratia va fi prezentata si depusa si de fiecare tert sustinator/asociat/subcontractant, daca este cazul.Cerinta nr.7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 1BNota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta -Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse -Incadrarea in una saumai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a uneiautoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat. Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN ? valabil la data depunerii ofertelor- documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine (valabile pe 2011), sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.)Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare dacaaceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 214.000 lei.Nota: Pentru calculul cifrei de afaceri se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb: Curs mediu anual Anul EUR/RON comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursulde-schimb-3544.aspx): 2008 3.68272009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Cerinta nr. 2Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita ducerea la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, ce se implinesc la data deschiderii ofertelor, a unui contract de prestari de servicii de asistenta tehnica, cu o valoare de minim 105.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Pentru indeplinirea contractului de servicii, ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 1 diriginte de santier atestat I.S.C. pentru dirigentie de santier in domeniul drumuri si poduri, avand autorizatie valabila la data depunerii ofertelor.Experienta profesionala generala? Cel putin 3 ani de experienta profesionala in dirigentie de santier, drumuri si poduriNota: In cazul in care domeniul de activitate specific lucrarilor prezentate in Caietul de sarcini nu este acoperit de certificarea ca Diriginte a expertului principal, ofertantul va trebui sa nominalizeze experti secundari care prin calificarile si abilitatile detinute sa acopere domeniul lucrarilor., Declaratie efectiv mediu personal conducere pe ultimii 3 ani, Capacitatea tehnica ?i/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 09:21