Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru verificarea executiei prin diriginti de santier a lucrarilor de RK
Detaliu pentru invitatia numarul 306390
TRIBUNALUL SATU MARE
Cod de identificare fiscala: 3963897
Adresa: STR. MIHAI VITEAZUL NR. 8, Satu Mare
Telefon: 0261-716375
Fax: 0261-714072
Denumire invitatie: Asistenta tehnica pentru verificarea executiei prin diriginti de santier a lucrarilor de RK
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii asistenta tehnica pentru verificarea executiei prin diriginti de santier a lucrarilor de Reparatii capitale, consolidare, restaurare, amenajari si extindere la Palatul de Justitie Satu Mare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.07.2011 10:49
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tribunalul Satu Mare, str.Mihai Viteazul, nr.8, Satu Mare, cod 440037
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Satu Mare, str.Mihai Viteazul, nr.8, Satu Mare, cod 440037
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 286, 087 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind sit. pers. a op. ec.Decl. privind cal. de partic. la proc.Dec.priv.neincad.in sit.art.181-691Certif. constatator.Acord de asociere.Formulare priv.capacitatea de exer.a act.profesionale.Situatia economico-financiara-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de 287.000 lei..Formulare priv.capacitatea tehnica si/sau profesionala- Exp. similara.Ofertantul va face dovadaprestarii in ultimii trei ani de serv. sim. cu cele ofertate, in cadrul unui contr. care a avut ca ob. serv.similare, in val.min. de 150.000 lei (exclusiv TVA), sau cel mult 3 contr.de serv. similare..Decl. ref. la efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Informatii privind subcontractantii.Garantie de participare- 5000 lei.
Prin accesarea SEAP