Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica prin dirigentie de santier si coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor aferente proiectului "REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU" cod SMIS 37372


Detaliu pentru invitatia numarul 340525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 340525/04.12.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica prin dirigentie de santier si coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor aferente proiectului "REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU" cod SMIS 37372
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica prin dirigentie de santier si coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor aferente proiectului "REABILITARE PASAJ LETEA DIN MUNICIPIUL BACAU" cod SMIS 37372
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de dirigentie de santier si de coordonare in securitate si sanatate in munca pe toata durata de executie a lucrarilor inclusiv in perioada de garantie a lucrarilor prin personal tehnic de specialitate la prezentul obiectiv de investitii.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 852.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 1.300 lei. Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Pentru garantia de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 11) din sectiunea FORMULARE. Valabilitate: = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinando sumaconform prevederilor art. 278^1 lit.b) din OUG 34/2006 actualizata cand CNSC respinge ca nefondata o contestatia. Garantia de participare in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de catre Liderul Asocierii; - de catre orice alt membru al asocierii; - de fiecare membru al asocierii proportional procentual cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate cu mentiunea ca acordul celorlalti asociati privind societatea in numele careia se emite garantia sa fie precizat in clar si insusit in Acordul de asociere prezentat la licitatie. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf.art.90, alin(1) sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90, alin.(3) din HG 925/2006 act. IMM- urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% agarantiei de participare. Restit.garantiei de buna executie se va face conf.art.92 alin.(2) din HG 925/2006 act.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12CCerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura cu sau pentru prezenta procedura, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finalizarii contractelor de achizitii sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Padureanu ? Administrator Public26. Florin Mateuta ? Director Directia Drumuri Publice27. Corneliu Gavrilescu ? Director Directia Juridica28. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica29. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii30. Ovidiu Romascanu ? Consilier Serviciul Drumuri, Retele si Iluminat31. Elena Popa ? Consilier Serviciul Buget Finante32. Toader Otetea ? Consilier Serviciul Drumuri, Retele si Iluminat33. Constantin Barcan ? Consilier Serviciul AchizitiiModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 12DCerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular GPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati (Formularul A, B, 12C, 12D, G).Tertii sustinatorice vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d, Formularul 12C si Formularul 12D. Subcontractantii vor prezenta Formularele 12 C si 12 D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind cifra de afaceri globala si media globala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor prestate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 Informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii similare.Pentru experienta similara ofertantul va prezenta dovezi ca a prestat servicii similare celor solicitate in caietul de sarcini. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta 3 Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4 Declaratie referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, respectiv lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului, si precizarea specializarilor acestora. Se solicita prezentarea de: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - Declaratie de disponibilitatesemnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta., continuare: Diriginte de santier cu specialitatea: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului; Diriginte de santier cu specialitatea: Constructii edilitare si de gospodarie comunala, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;Diriginte de santier cu specialitatea: Retele electrice, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului., continuare: Coordonator sanatate si securitate in munca pe durata realizarii lucrarii, autorizat conform Ordinului nr. 242/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santierele temporare ori mobile., Cerinta 5 Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontractate In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul?. Certificarea privind implementarea sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent-sau in cazul in care nu detineti acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer