Achizitie publica - ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier? Amenajare zona centrala in municipiul Onesti, judetul Bacau?
Detaliu pentru invitatia numarul 336687
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336687/03.10.2012
Denumire contract: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier? Amenajare zona centrala in municipiul Onesti, judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, in cadrul invitatiei de participare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier? Amenajare zona centrala in municipiul Onesti, judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier? Amenajare zona centrala in municipiul Onesti, judetul Bacau?
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 1043.4 lei ; 2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 3 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4a din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoana care asigura sustinerea financiara / tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.181 lit. a), c1), si d) din OUG 34/ 2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Fomularul nr. 4b din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de asolicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatele fiscale prezentate la aceasta sectiune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sa le prezinte in original/copie legalizata.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Fomularul nr. 5 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta Fomularul nr. 6 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Fomularul nr. 7 din sectiunea FORMULARE semnat si stampilat in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: - Primar, Victor Laurentiu Neghina;
- Secretarul mun. Onesti, cons. Jur. Daniel Spanu;
- Director economic, ec.Neculai Gabureanu;
- Director executiv DAPJ ? cons. Jur.Chiriac Robert Ionut- Director executiv adjunct-ing. Livia Bordei- Sef Birou Achizitii Publice, ing.Camelia Paval;
- Sef Birou Juridic-cons. jur. Romedea Laura Teodora- Sef Serviciu Buget Contabilitate, ec.Ghiba Doina- Sef Biroul Juridic - cons.jur. Romedea Laura Teodora- cons.Leustean Elena- ing. Prohozescu Bogdan- ec. Buzduga Floarea- ec. Bilbiie Ramona- cons. jur. Chiriac Robert- Ionut- ec. Asavoaei Gabriela- cons. jur. Romedea Laura Teodora- ing. Pietraru Mariana- cons. Hulubei CristianConsilieri locali: 1.Agapi Mircea2.Alexe Corina3.Antohe Marica Loredana4. Brinzaniuc Adrian5. Bujor Dumitru Marcel6. Cristea Alexandru7. Ene Gheorghe8. Florian Constantin9. Gnatiuc Nicolae10. Jitcovici Vicentiu Aurelian11. Lazar Aurel12. Lemnaru Emil13. Martin Stefan14. Oprea Danut15. Sergentu Adrian16. Stan Lucian17. Sova Mihai18. Tofan Ioan19. Zarzu Octavian Ciprian 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator. Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: se va prezenta cel putin un contract de servicii similare ? asistenta tehnica prin diriginti de santier prestat / prestate in ultimii 3 ani.Se solicita: copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesul verbalde receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului, din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantilor in cadrul etapei de evaluare, ca documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sa fie prezentate in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune, sial cadrelor de conducere din ultimul an.Se vor anexa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc., Cerinta nr.3.Ofertantul va face dovada ca dispune de : -Cel putinun diriginte de santier pentru specialitatealucrari tehnico ? edilitare si-Cel putin un diriginte de santier pentru specialitatea drumuri , poduri , tunele, piste de aviatie, transport pe cablu , categoria de interes judetean.(Este admisa siasigurareaunui diriginte autorizat in ambele domenii).Se solicita copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa CV-uri, diplome, autorizari, certificari, etc.Autorizatiile solicitate vor fi in termen de valabilitate.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantilor in cadrul etapei de evaluare, ca documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sa le prezinte in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii.., Cerinta nr.4Lista cu persoanele responsabile si cu personalul implicat in realizarea contractului., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, din cadrul invitatiei de participare. Data si ora limita de deschidere a ofertelor sunt aceleasi cu data si ora depunerii ofertelor.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 13:24