Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru 2 proiecte ?Reabilitarea urbana a zonei de vest a municipiului Onesti, judetul Bacau?


Detaliu pentru invitatia numarul 329425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Onesti
Numar invitatie: 329425/13.06.2012
Denumire contract: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru 2 proiecte ?Reabilitarea urbana a zonei de vest a municipiului Onesti, judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru 2 proiecte ?Reabilitarea urbana a zonei de vest a municipiului Onesti, judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru 2 proiecte ?Reabilitarea urbana a zonei de vest a municipiului Onesti, judetul Bacau?LOTUL 1 ?Asistenta tehnica prin diriginti de santier- AMENAJARE SPATII VERZI IN MUNICIPIUL ONESTI, JUDETUL BACAULOTUL 2-Asistenta tehnica prin diriginti de santier- MODERNIZARE STRAZI IN CARTIERUL LANUL GARII, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 4067 lei insumat pentru ambele loturi, dupa cum urmeaza: Lot 1 - 419 lei siLot 2 - 3648 lei;2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinatorvor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea Formulare in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator, vorprezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 4b din sectiunea Formulare in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vorprezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea Formulare in original5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare in original6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 7 din sectiunea Formulare in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? primar - ing. Emil Lemnaru, ? secretar - cons. jur. Daniel Spanu, ? director economic - ec. Neculai Gabureanu, ? director executiv DAPJ - cons jur. Chiriac Robert Ionut? director DTDPP - ing. Oniga Radu? ing. Livia Bordei? ing. Camelia Paval? ec. Doina Ghiba? cons. jur. Laura Teodora Romedea? Consiliul Local al municipiului Onesti? a se vedea www.onesti.ro? cons. Leustean Elena? cons. jur. Laura Teodora Romedea? cons. Hulubei Cristian? ec. Bilbiie Ramona? ec. Ciurea Georgeta? ing. Mancas Alice? sing. Tarcau MarianaMembri de rezerva: ? cons. jur. Luca Alice Cristina? cons. jur. Anghel Irina Elena? cons. jur. Dima Marilena? ec. Matei Alina? ing. Costin Marie Christine? ing.Pietraru Mariana? ing.Boras Mariana? cons. Zvinca DanielaToate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine vor fi prezentate in limba romana ? traduse de un traducator autorizat.Nota: Autoritatea contractanta , prin comisia de evaluare, isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentele care au fost prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sa le prezinte in original/copie legalizata. 7.Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinator / subcontractantii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care va fi valabil la data deschiderii ofertelor. Documentul se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul din Certificatul constatator emis de catre ONRC astfel: Pentru lotul 1 si lotul 2 - CodCAEN 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana ? traduse de un traducator autorizat.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata daca a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sauBCE.Documentul se va prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de desfasurare, beneficiari., Cerinta nr. 2Experienta similara: - Se va prezenta olista a principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, in original.- se va prezenta cel putin un sau maxim doua contracte de servicii similare, prestate in ultimii 3 ani, cu o valoare minima de: 5000 lei fara TVA pentru lotul nr. 1 si20000 lei, fara TVA pentru lotul nr. 2- cel putin o recomandaredin partea unuui beneficiar pentru prestarea serviciilor similare cu obiectul contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii de care dispune., Cerinta nr. 4Efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani ., Cerinta nr. 6informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata., Cerinta nr. 5Lista cu persoanele responsabile, cu personalul implicat in realizarea contractului.Se solicita: Pentru LOTUL 1 ? este necesara certificarea ca diriginte/inspector de santier in domeniul Constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta C. Se va prezenta autorizatie valabila la data depunerii ofertelor, CV, declaratie de disponibilitate pentru durata contractului., Continuare cerinta nr. 5Se solicita pentru LOTUL 2? este necesara certificarea ca diriginte/inspector de santier in domeniul Constructii civile, industriale si agricole-categoria de importanta B.Se va prezenta autorizatie valabila la data depunerii ofertelor, CV, declaratie de disponibilitate pentru durata contractului., - este necesara certificarea ca diriginte/inspector de santier in Drumuri si poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-categoria de interes judetean. Se va prezenta autorizatie valabila la data depunerii ofertelor, CV, declaratie de disponibilitate pentru durata contractului.- este necesara certificarea ca diriginte de santier in Lucrari tehnico-edilitare , Alimentari cu apa si canalizare, Se va prezenta autorizatie valabila la data depunerii ofertelor, CV, declaratie de disponibilitate pentru durata contractului.Nota: Un ofertant poate detine una, doua sau trei certificari ca diriginte de santier.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP din cadrul invitatiei de participare. Data si ora deschiderii ofertelor este aceeasi cu data si ora depunerii ofertelor.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer