Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ASISTENTA TEHNICA PRIN DIRIGINTI DE SANTIER PENTRU 6 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTI?


Detaliu pentru invitatia numarul 233572
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Onesti
Cod de identificare fiscala: 4353250
Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti
Telefon: 0234.324243
Fax: 0234.313911
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?ASISTENTA TEHNICA PRIN DIRIGINTI DE SANTIER PENTRU 6 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTI?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ASISTENTA TEHNICA PRIN DIRIGINTI DE SANTIER PENTRU 6 PROIECTE ALE MUNICIPIULUI ONESTILOT 1 ??Reabilitare scoala cu clasele I-VIII, nr.7, Municipiul Onesti?LOT 2 ? ?Reabilitare scoala cu clasele I-VIII, George Calinescu, Municipiul Onesti?LOT 3 ? ?Reabilitare scoala cu clasele I-VIII, Emil Racovita, Municipiul Onesti?LOT 4 ? ?Reabilitare Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi, Municipiul Onesti?LOT 5 ? ?Reabilitare Colegiul National Dimitrie Cantemir, Municipiul Onesti?LOT 6 ? "Amenajare camin pentru persoane varstnice, Municipiul Onesti?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.11.2009 11:22)
Data publicarii: 04.11.2009 13:21
Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Onesti din B-dul Oituz nr. 17, parter, tel 0234/317132, fax 0234/312502
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Onesti din B-dul Oituz, nr. 17, sala de sedinte a Primariei ? parter;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 179, 555 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Pentru fiecare lot1. Formular 4-Declaratie privind eligibilitatea2. Formular 5-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 1813. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6. Formular 6-privind calitatea de participant la procedura;7. Formular 7 ? privind cunoasterea legislatiei în constructii si achizitii publice8. Formular 8 - Lista cu personalul autorizat ca diriginte de santier în constructii civile categoria C9. Formular 9 -Lista principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate sau în derulare, din ultimii 3 ani10. Formular 10-se va prezenta o recomandaredin partea unui beneficiar
Documentatia de atribuire pentru fiecare lot (fisa de date este comuna)este publicata în cadrul invitatiei de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Conform art. 209 alin.1, lit.d)coroborat cu alin.2 lit.a) si lit.b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii , cu modificarile si completarile ulterioare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer