Achizitie publica - Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie, comuna Cerchezu jud. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 353537
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353537/11.09.2013
Denumire contract: Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie, comuna Cerchezu jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERCHEZU (PRIMARIA CERCHEZU)Cod fiscal: 4618439, Adresa: Str. General Cerchez Nr. 28, Cerchezu, Telefon: 0241780204, Fax: 0241780204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Cerchez Nr. 28, Cerchezu, Romania, cod postal: 907045, telefon: +40 241780204, fax: +40 241780204, email: [email protected], persoana de contact: Constantinescu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Cerchezu. Str. General Cerchez Nr. 28, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie, comuna Cerchezu jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de Asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului Modernizarea drumurilor agricole de exploatatie, comuna Cerchezu jud. Constanta.Valoarea estimata a achizitiei este de 4.123.978 lei fara TVA (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute), dupa cum urmeaza: -cheltuieli pentru investitia de baza: cap. 4.1. - 3.857.159, fara TVA;
-organizare de santier: cap. 5.1. - 74.525 lei, fara TVA-asistenta tehnica din partea proiectantului: 12.731 lei, fara TVA-cheltuieli diverse si neprevazute: 179.563 lei, fara TVA, reprezentand 4, 64% din investitia de baza
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 123, 978 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 78.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: -Scrisoare de garantie bancara ?original sau-Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original-Virament bancar in contul RO83TREZ23321160250XXXXX, deschis la Trez. Mangalia, jud. Constanta, cod fiscal 4618439 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalNote: Data cursului BNR la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, suma corespunzatoare in conformitate cu art. 278^1 alin. 1) litera b) OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata ; scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari sau in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Se va atasa cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 - Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Constantinescu Ion ? Primar; Chelaru Stefan ? Viceprimar; Dumitrache Nela ? Secretar, Trofosila Sofita ? Contabil, Consilieri locali: Albu Petrica, Iacoboaiea Valeriu, Michinete Dorin Dumitru, Nitu Gheorghe, Belcea Nicu, Neagu Daniela, Dobrota Dumitru, Visinoaia Dumitru in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator/ subcontractant (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine- Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie valabile pentru anul calendaristic in cursNota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat cel putin o lucrare similara, in ultimii 5 ani, avand ca obiect constructii de drumuri, in valoare de cel putin 3.500.000 lei fara TVA .Se va completa Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr.9Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie / documente (certificate constatatoare / recomandari / procese verbale de receptie) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost duse la bun sfarsit, pentru cele mai importante lucrari.Se va completa Formularul 21 - Obligatii contractuale in curs (daca exista)In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta obligatoriu si contractul (acordul) de subcontractare sau asociere.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de :1. Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare cu o statie de producere mixturi asfaltice);2. laborator cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;3. Repartizator-finisor mixturi asfaltice ;4. Cilindru compactor asfalt;5. Cilindru compactor terasamente;6. Incarcator frontal pe pneuri;7. Autogudronator(echivalent);8. Autogreder;9. Buldozer;10.Excavator;11.Autocisterna;12.Autobasculante;13.Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie)14.Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie)- Ofertantulva asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transportsi materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se va completa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ?Formular 10- Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Lista de utilaje si mijloace de transport pe care o va intocmi ofertantul trebuie sa fie corelata cu numarul de ore de functionare /cantitatile de materiale transportate din extrasele de utilaje si transporturi., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: - Sef santier- Responsabil Tehnic cu Executia- Specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca-Responsabil asistenta tehnica pe perioada executiei ? inginer specialitatea drumuri si poduri.Se va completa Formular 14 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatPentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta atestatul RTE si declaratie disponibilitate, daca nu este angajat al ofertantului. Pentru celelalte persoane nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri, conform Formular 12, Model de CV ;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertei; Specialistul in domeniul sanatatii si securitatii in munca ? atestat in conditiile Legii 319/2006.- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 13, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 11, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)
- In cazul subcontractarii / asocierii, se va prezenta Declaratie privind subcontractantii / asociatii , partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora - Formular nr. 15
- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 16, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.
Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.- Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul 17, precum si Formularele 18 si 19., In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
- Se va prezenta un angajament ferm ., In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.
- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, constituie o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006 si va fi acceptat., Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, constituie o dovada in sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr.34/2006 si va fi acceptat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 18:36