Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica si mentenanta hardware/ software- cluster baze de date


Detaliu pentru invitatia numarul 352675
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 352675/14.08.2013
Denumire contract: Asistenta tehnica si mentenanta hardware/ software- cluster baze de date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, ETAJ 10, SECTOR 6, cod postal: 060042, BUCURESTI, ROMANIA, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MInicipiului Bucuresti- Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica si mentenanta hardware/ software- cluster baze de date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului valoric reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, respectiv 265.600 lei fara TVA, valoare functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima a intervalului valoric, respectiv 357.600 lei fara TVA, reprezinta valoarea maxima a contractului cu posibilele suplimentari ale contractului pe inca 4 luni aferente anului 2014, conform art. 6, alin 3 din HG 925/2006.Optiuni: Val min265600lei fara TVA este val est, iar val max357600lei fara TVA, cu posib suplimentari.
II.1.6) CPV: 72253200-5 - Servicii de asistenta pentru sisteme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 600 - 357, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrumentde garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Cuantumul garantiei este de 5.000 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. -In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr.13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14 (declaratie IMM), cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/ euro se va face la data publicarii in SEAP a prezentei invitatii de participare, la cursul oficial BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire: conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulterioare. Modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (2) din H.G.nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. -Nota: Se va prezenta Formularul nr.22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 47. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiCristian Preda - Director executiv - Directia Sisteme InformaticeZoican Catalin Ioan- Director General Directia Generala Sisteme InformaticeMircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala EconomicaIon Florea- Director Executiv Directia Financiar ContabilitateDaniela Mincu Director General Directia Generala AchizitiiSilvia Barbulescu - Director Executiv Directia Proceduri AchizitieVasile Sorin Nicolae- Sef Serviciu Sisteme InformaticeAdrian Iordache - Director - Directia Juridic Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti.Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubricaInstitutii/Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu, Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu RobertDaniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetuluilocal - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita dedepunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/ actuale. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Bilant contabil/ extras de bilant/ raport de audit /raport al cenzorilor /documente din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", Nota: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Astfel: Anul 2010 > 1Euro=4, 2099 lei, Anul 2011 > 1Euro=4, 2379 lei, Anul 2012 > 1Euro=4, 4560 lei. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus. Se va prezenta Formularul nr. 6 din sectiunea Formulare., Informatii generale - media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 530.000 lei. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Se va prezenta Formularul nr. 6 din sectiunea Formulare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara>Pentru dovedirea acesteia, ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
2. Se va prezenta lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost prestate servicii similare in valoare de minim 265.600 lei, exclusiv TVA., Se va prezenta Fisa de experienta similara ce contine datele de identificare ale contractelor similare derulate.
Documente suport (copii certificate dupa contracte, procese verbale de incheiere a serviciilor, recomandari de la beneficiari) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- acord/contract de asociere (daca este cazul);
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului., Resurse Umane> Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
2. Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu a personalului propus pentru indeplinirea contractului.
Vor fi nominalizati cel putin urmatorii experti cheie:
Expert cheie 1 ? Manager proiect
Expert cheie 2 ? Arhitect baze de date
Expert cheie 3 ? Inginer administrare baze de date
Expert cheie 4? Inginer service
Expert cheie 5 ? Inginer specialist Quest Central for Oracle. Expertii cheie se vor prezenta in Propunerea Tehnica, la Echipa de Proiect, asa cum este specificat in caietul de sarcini., Calificare personal>-Expert cheie 1 ? Manager Proiect - persoana propusa pentru aceasta pozitie trebuie sa faca dovada ca are urmatoarele: ?Studii superioare;?Minim 3 ani de experienta in managementul proiectelor;
-Expert cheie 2 ? Arhitect baze de date ? persoana propusa pentru aceasta pozitie trebuie sa faca dovada ca are urmatoarele: ?Studii superioare;?Nivelul de certificare Oracle Database Certified Proffesional Administrator in administrarea bazelor de date Oracle 9i si 10g.;?Minim 3 ani in administrarea bazelor de date Oracle 9i/10g in medii avand cerinte de inalta disponibilitate (failover cluster si RAC)proiect similar celui care face obiectul prezentei proceduri;?Certificat absolvire curs (sau certificare) TOGAF 9 sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie eliberat de catre un organism autorizat in acest sens?Minim 1 proiect similar celui care face obiectul prezentei proceduri;, continuare Calificare Personal-Expert cheie 3 ? Inginer administrare baze de date - persoana propusa pentru aceasta pozitie trebuie sa faca dovada ca are urmatoarele: :?Studii superioare;?Nivelul de certificare Oracle Database Certified Proffesional Administrator in administrarea bazelor de date Oracle 9i si 10g.;?Minim 1 proiect similar celui care face obiectul prezentei proceduri;
-Expert cheie 4 ? Inginer service - persoana propusa pentru aceasta pozitie trebuie sa faca dovada ca are urmatoarele: ?Studii superioare;?Minimum 3 ani experienta in intretinerea si suportul pe infrastructura Power5 series sau similara;?Experienta in intretinere si reparatii (service) pe platforma hardware P5sau platforma echivalenta;
-Expert cheie 5 ? Inginer specialist Quest Central for Oracle - persoana propusa pentru aceasta pozitie trebuie sa faca dovada ca are urmatoarele: ?Studii superioare;?Minim 3 ani experienta in domeniul IT ;?Experienta in instalarea, administrarea si configurarea Quest Central for Oracle;Pentru persoanele din echipa de proiect se vor prezenta urmatoarele documente: - C.V.- ul semnat si stampilat in original;Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv copie conform cu originalul a diplomelor de studii, aatestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data limita de depunere aofertelor.Dovada, prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii ofertati, chiar daca sunt implicati in alte proiecte, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza., Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului pezentului contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer