Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASISTENTA TEHNICA SI SERVICE AER CONDITIONAT


Detaliu pentru invitatia numarul 347335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Numar invitatie: 347335/24.05.2013
Denumire contract: ASISTENTA TEHNICA SI SERVICE AER CONDITIONAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTICod fiscal: 4967072, Adresa: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0212240946/ 47, Fax: +40 0212241800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010761, telefon: +40 0212240946/ 47, fax: +40 0212241800, persoana de contact: MIHAELA NAVODARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI, CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASISTENTA TEHNICA SI SERVICE AER CONDITIONAT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ? Achizitie prestare servicii de ?Asigurare asistenta tehnica si service aer conditionat? constand in revizii lunare pentru 60 aparate/instalatii de aer conditionat si reparatii pentru un numar de 27 aparate / instalatii de aer conditionat.? Valoarea estimata a contractului de furnizare ce face obiectul procedurii competitive ? valoare in functie de care se vor evalua ofertele: 70.120, 00 RON? Contractul va fi atribuit numai acelor operatori economici care prezinta oferta pentru lotul complet, in configuratia ce se regaseste inCaietul de sarcini.? Pretul ofertei va fi pretul unitar fara TVA / aparat, respectiv valoarea fara TVA pentru cantitatea de servicii prestate din acordul-cadru (se va atasa obligatoriu un centralizator de preturi pentru serviciile ce se vor prestate). Tarifele vor include toate costurile directe si indirecte, mai putin cele pentru piesele de schimb si materialelele necesare efectuarii reparatiilor.? Pentru departajare se va compara pretul mediu unitar fara TVA / aparat, corespunzator fiecarei oferte, calculat conform algoritmului prezentat la cap.IV.4.2, ;? Evaluarea ofertelor privind incadrarea in art.36 din H.G. nr.925/2006 se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinate prin insumarea preturilor unitare fara TVA / aparat pentru serviciile aferente cantitatii maxime de aparate care vor face obiectul acordului-cadru.? ATENTIE, se solicita ca in toate documentele intocmite sa fie pastrata aceeasi numerotare ca si cea din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garan?iei de participare :1.400, 00 lei sau echivalent EURO. Eechivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.2) Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).3) Modalitatea de constituire: modalita?ile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar sau ordin de plata, fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre o banca cu corespondent in Romania pana la data deschiderii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul): 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original.II. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 :1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - original.ATENTIE!Tertul sustinator, daca este cazul, va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.III. Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? completarea formularului nr.6- original.IV. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 - original.V. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - original.MENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr. STAN VITALIE ? Manager;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. VLAD ELENA ? Consilier juridic;
- MOISA BOGDAN ? Sef serviciu administrativ- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitiiI. Documente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: 1) Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ?- original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. I. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv despre administrarea societatii, structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: 1. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului acord-cadru.2. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine? legalizatIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celui solicitat, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de executie certificat pentru prestarea serviciilor de frigotehnist sau similare (montare, intretinere, reparare aer conditionat).Documente normative: - Regulamentul (CE) nr.842/2006 al Parlamen-tului European si al Consiliului, art.2 alin1, pct.6 si pct.8- Regulamentul (CE) nr.303 al COMISIEI din 02 aprilie 2008 de stabilire, in conformitate cu Regulamentul (CE) nr.842/2006 al Parlamentului European si al Consiliului, a cerintelor minime si a conditiilor de recunoastere reciproca in vederea certificarii societatilor comerciale si a personalului in ceea ce priveste echipamentele stationare de refrigerare, de climatizare si pentru pompe de caldura care contin anumite gaze fluorante cu effect de sera.- Ordinul Ministrului Mediului nr.756 din 26.01.2011Prezentarea ceritificatului de frigotehnist emis conform Ordinului Ministrului Mediului nr.756 din 26.01.2011 sau a unui document similar, pentru minim 2 angajati. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008. (?Sisteme de management al calitatii. Cerinte?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer