Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica supervizare lucrari "Centru de coordonare si monitorizare activitati dezastre"


Detaliu pentru invitatia numarul 106923
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Asistenta tehnica supervizare lucrari "Centru de coordonare si monitorizare activitati dezastre"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Asistenta tehnica supervizare lucrari "Centru de coordonare si monitorizare activitati dezastre". Conform caietului de sarcini, diriginti de santier pe urmatoarele domenii: - Constructii civile industriale, agricole si miniere de suprafata, categoria de importanta B- Instalatii aferente constructiilor: domeniul instalatii electrice, sanitare, termice, telecomunicatii
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.12.2007 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras ? SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III.
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1 Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal.3.Declaratie privind neîncadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/20064.Certificat de înregistrare - CUI5.Certificat constatator emis de O.R.C6.Fisa de informatii generale7.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si înregistrat de organele competente8. Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani: -valoarea minima impusa este de: 32.000 EURO9.Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiîn ultimii 3 ani10.Experienta similara ? minim un contract cu valoare minima impusa de 3.000 de euro11.Recomandare vizata ISC minim una12.CV personal ce trebuie angajat in contract13.Declaratie privind partile subcontractate
Consiliul Judetean Caras-SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918 nr.1, et.VI, cam. 605, telefon: 0255-22.49.20Costul pentru obtinerea documentatie de atribuire: 20 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer