Achizitie publica - Asistenta tehnica supervizare lucrari pentru proiectul ,,Modernizarea unor tronsoane de drum din orasul Comarnic"
Detaliu pentru invitatia numarul 340985
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340985/13.12.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica supervizare lucrari pentru proiectul , ,Modernizarea unor tronsoane de drum din orasul Comarnic"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica supervizare lucrari pentru proiectul , ,Modernizarea unor tronsoane de drum din orasul Comarnic"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dirigintele de santier participa in calitate de reprezentant al investitorului in toate fazele privind realizarea constructiilor, in limitele atributiilor stabilite prin reglementarile tehnice in constructii. Prestarea serviciilor se va face conform cerintelor din Caietul de sarcini, volumul si natura lucrarilor putand fi vizulaizate in cadrul invitatiei de participare publicate in vederea atribuirii contractului de lucrari.
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 720 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul este RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434 deschis la Trezoreria Municipiului Campina, cod fiscal 2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data deschiderii ofertelor; Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.6). Pentru alta moneda se va folosi echivalenta lei/valuta afisata de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 714 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. ? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. ? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr.22.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 - completare formular nr.33.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular nr.43.a.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 3.b.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .& Certificatul va fi eliberat pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului.4.Certificat de participare cu oferta independenta - completare formular nr.55.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular nr.5A;&Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: primar- Vasile Dorian Botoaca, Mircea Coca- Viceprimar, Gabriela Ciusa - Consilier Investitii, Mirela Purcaru ? Director Executiv si Catalin Piciorea ? Sef Birou Urbanism; Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae Marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos Mihai, Voicu Ioan Eduard, Clinciu Emil, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian, Rotila Rodica Geanina. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului; In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata.2.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr.346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - diriginte de santier atestat pentru domeniul 3.3 - drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes local Se va prezenta: -copie dupa contr.individual de munca / contr. de colaborare / angajamentul / acordul de participare - CV-ul in format EUROPASS -- declaratie de disponibilitate (dupa caz)- copii dupa diplomele care sa ateste studiile si specializarile personalului propus - copie dupa atestatul profesional si legitimatie vizata la zi, care sa certifice posibilitatea indeplinirii sarcinilor Nota: ofertantului declarat cistigator i se vor solicita documente care sa demonstreze informatiile prezentate in CV., Informatii privind asocierea: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In ceeace priveste standardele de asigu, Informatii privind subcontractantii: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Informatii privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001: se va przenta copie dupa Certificatul privind sistemul de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificatele echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate)., Informatii privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001: se va prezenta copie dupa Certificatul privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001 sau certificatele echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 08:12