Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asist.teh.-Diriginti de santier-Intretin.si reparare strazi de pamant si piatra sparta din Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 288228
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408367
Fax: 0256-408477/204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Asist.teh.-Diriginti de santier-Intretin.si reparare strazi de pamant si piatra sparta din Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea de servicii de asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier pt.lucrarile de - Intretinere si reparare strazi de pamant si piatra sparta din mun.Timisoara, inconformitate cu Caietul de Sarcini.Dirigintii de santier vor asigura asistenta tehnica de specialitate pt. lucrarile de - Intretinere si reparare strazi de pamant si piatra sparta din mun.Timisoara, pe perioada executiei lucrarilor pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.04.2011 17:33
Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, Bv. C.D.Loga nr.1, cod postal 300030, camera 12-parter , ghiseul 9 sau 10, Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 150, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit.pers.: Decl.în temei art.180 si 181 din OUG34/2006- cf.Form.12A si 12B; Decl.in temei art.69^1 OUG 34/2006 si art.90, 93 din Leg.161/2003.cf.Form.12D;Certif.privind îndepl.oblig.-buget local+general consolidat al statului;Inf.gen.cf.Form.B1;2.Cap.de ex.a activ.profes.: Pers.jur./fiz.romane: Certif.ORC, Pt.pers.jur./fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de înreg.;3.Cap.teh.: Res.umane: Decl.cu pers.angajat si cadrele de conducere;Cel putin un dirig.santier atestat MLPTL pt.lucrari de drumuri.Se prezinta CV-uri, doc.justif.de unde rezulta rap.juridic si atestate. Exp.similara: Lista a serv.-cf.Form.12E;Un contr.prestari serv.similare;recomand/certif;Oblig.contr.in desf.Form.7;Decl.priv.cond.de munca si prot.muncii;Decl.si lista cu subcontr.cf.Form.12G+Acord de subcontr.cf.Form.15;Acord asociere cf.Form.14;4.Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001;Doc.care insotesc oferta: Opis, Decl.participant procedura-Form 12C, Certif.cu of.independenta-Form.20, Imputernicire, Gar.participare.
www.e-licitatie.roGarantia de participare: 3000 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer