Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AT pentru Management proiect(inclusiv publicitate)-Amplasament fosta fabrica chimica com. Crangurile


Detaliu pentru invitatia numarul 313807
Autoritate contractanta
COMUNA CRANGURILE
Cod de identificare fiscala: 4402639
Adresa: com Crangurile, Crangurile
Telefon: 0245714015
Fax: 0245714015
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AT pentru Management proiect(inclusiv publicitate)-Amplasament fosta fabrica chimica com. Crangurile
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului (inclusiv servicii de comunicare, informare si publicitate )? Reabilitarea Sitului Poluat Istoric ? Amplasament fosta Fabrica Chimica, com. Crangurile, jud. Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.09.2011 15:17
Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Crangurile, Judetul Dambovita, Cod Postal 137171
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Crangurile, Judetul Dambovita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 407, 478 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv cal de partic la proced, Decl priv eligib art. 180, Decl priv neinc in prev art.181, Certif constat priv indepl oblig exigibile de plata, Certif de atest fisc unde isi are sediul social, cert fisc priv impozit si taxe locale, Certif constat emis de ORC, Certif de înreg elib de ORC, Bil contab 2008, 2009 si 2010-pana la data de 31.12.2010 sau 30.06.2010, Media Cif de afaceri a ofertan pe ultim 3 ani financ(2008, 2009 si 2010-pana la 31.12.2010 sau 30.06.2010), in dom de activ af obiec contract in val de min 800.000 lei, ex sim-Op ec sau memb grup de op ec sa dov ca in ultim 3 ani, a/au prestat serv pentr minim 1 contr de as teh in manag implemen de proiec prestate din fond europ, Decl priv lista princip prest de serv in ultim 3 ani, Lista cu expert cheie, CV pent fiec exp, copii ale dipl de studi si ale certif profes, Inf priv subcontracta, Inf priv asoc, ISO 9001:2008, ISO 14001/ 2005
din SEAP, cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
2. MODUL IN CARE OFERTANTULINTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
5
Descriere: i)prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate ale contractului si atingerea obiectivelor acestuia insotite de comentarii relevante; 5
3. METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25
Descriere: i)descrierea detaliata a etapelorpropuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referintaprecum si rezultatele si documentele ce trebuiesc prezentate pentru fiecare activitate; 15ii)definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilorpentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate; 5iii)descrierea facilitatilor suport (resurse tehnice, backstopping, logistice, administrative, etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie, in scopul realizarii activitatilor propuse;5
4.ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
15
Descriere: i)Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerare si timpul necesar pentru mobilizare( grafic Gantt) cu evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor; 10i)Modul de alocare a zilelor de lucru pentru experti, pe intreaga perioada de derulare a contractului (tabel anexa VI); 5
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer