Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Atribuire acord cadru furnizare margarina


Detaliu pentru invitatia numarul 242701
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO 4269126
Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara
Telefon: 0256200030
Fax: 0256293349
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Atribuire acord cadru furnizare margarina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15431100-9 - Margarina (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare margarina, cantitate 6175 kg
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.03.2010 14:38
Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Timisoara, str.Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara, str.Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 30, 875 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006;
-certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, valabil la data deschiderii ofertelor-certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele Administratiei Publice locale, valabil la data deschiderii ofertelor-certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului-fisa de informatii generale-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-autorizare privind livrarea produselor-Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
-direct din SEAP-direct de la sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer