Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Atribuire contract de lucrari executie Corp administrativ si imprejmuire tern in localitatea Soldanesti comuna Blandesti jud Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 328116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BLANDESTI
Numar invitatie: 328116/28.05.2012
Denumire contract: Atribuire contract de lucrari executie Corp administrativ si imprejmuire ternin localitatea Soldanesti comuna Blandesti jud Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BLANDESTICod fiscal: 16406308, Adresa: COMUNA BLANDESTI JUDETUL BOTOSANI, Blandesti, Telefon: 0231573355, Fax: 0231573355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BLANDESTI JUDETUL BOTOSANI, Blandesti, Romania, cod postal: 717371, telefon: +40 0231573355, fax: +40 0231573355, persoana de contact: DOREL OROSANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Blandesti , Str. Principala NR.110 , comuna Blandesti , judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuire contract de lucrari executie Corp administrativ si imprejmuire ternin localitatea Soldanesti comuna Blandesti jud Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contructia unui imobil cu destinatia de spatii pentru desfasurarea activitatilor specifice administratiei publice locale
II.1.6) CPV: 45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare este 2600 lei-perioada de valabilitate a garantiei este 90 de zile si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
-cuantumul garantiei de buna executieeste 5% din pretul contractului ;
-garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti ; suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - conform art. 180 din OUG 34/20061.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 12A)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excuderea din procedura aplicata pentru atrubuirea contractului-referitor la conflictul de interese numele persoanelor cu functie de decizie din cadrula autoritatii contractante in ce priveste derularea , organizarea si finalizarea procedurii de atribuire (persoane care aproba , semneaza documente referitoare la procedura respectiva) sunt : Ciobanu Eugen ?primar , Secretar ? Orosanu Dorel , Referenti: Sacrieriu Emilia , Zapan Elena , Melinte Gabriela ; perosanele care aproba bugetul pentru finantarea acestui contract , respectiv consilierii locali sunt : Ciobanu Constantin , Maxim Stelian , Catichi Petru , Alexa Felicia , Anastasiei Gheorghe , Vieru Constantin , Maeschi Constantin , Grigoruta Grigore , Pinzaru Consatntin , Patrausanu Constantin , Baciu Dumitru ;2. Declaratie pe propria raspundere care demonstraza neincadrarea in prev. Art. 181 (Formular 12 B) original3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale , care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor , original sau copie legalizata eliberat de primaria de pe raza careia ofertantul isi are sediul , 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Fiscala , care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata), 5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Formular 12C6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( anexa 1 la Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010) pentru persoanele juridice romane : Certificat Constatator (original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , eiberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente care sa dovedeasca capacitatea economico-financiara de a indeplini obiectivul contractului, Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii 3 ani sa fie minim 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica necesara executiei lucrarilor care fac obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul Primariei comunei Blandesti , Str. Princiapla , com. Blandesti , Judetul Botosani
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer