Achizitie publica - Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare produse alimentare carne si lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 324276
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324276/17.04.2012
Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare produse alimentare carne si lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTICod fiscal: 8372077, Adresa: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0212228129;0212228862;021222033, Fax: 0212222033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212228129, fax: +40 212222033, persoana de contact: STEFANIA GANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare produse alimentare carne si lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare produse alimentare carne si lactate
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire a garantiei pentru participare: in conformite\ate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG nr. 925/2006. In cazul constituirii prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in original, conform formularului nr. 11.In cazul in care valoarea garantiei de participare pentru toate loturile ofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii (declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei. *In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii. * Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura. * Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM). Se constituie printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.4. Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta. Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: comandant -dl.Costan Iulius, contabil sef ? d-na Mares Daniela, sef birou achizitii ? d-na Lungulescu Stefania5. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.6. Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele .7. Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.8. Certificatul de Cazier Fiscal. Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Daca ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire au depus documentele in copie, acestia vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. Daca ofertantii clasati pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire au depus documentele in copie, acestia vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Un document eliberat de organisme acreditate din care sa reiasa ca operatorul economic este sa abilitat sa distribuie pe teritoriul tarii produsele ofertate. Fisa tehnica a produsului. Licente de fabricatie. Angajamentul ofertantilor pentru produse din lapte .Declaratie privind materia primaAutorizatie sanitara pentru mijloacele de transport.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces nerestrictionat prin SEAP sau gratuit de la sediul unitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 13:12