Achizitie publica - Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsevente de furnizare produse de bacanie
Detaliu pentru invitatia numarul 357247
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357247/31.01.2014
Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsevente de furnizare produse de bacanie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTICod fiscal: 8372077, Adresa: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212228129, Fax: +40 212222033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212228129, fax: +40 212222033, persoana de contact: Lungulescu Stefania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 0521, strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Sala biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsevente de furnizare produse de bacanie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsevente de furnizare produse de bacanie
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 287.6 - 282, 386.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte sunt evidentiate si in anexa B.Echivalenta pentru garantia de participare depusa invaluta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inaintea datei limita de depunere al ofertelor. Val. garantiei de participare: 100 zile de la data stabilita pt. termenul limita de depunere oferte.Mod de constituire a garantiei pentru participare: In conf cuprevederile art 86, alin 1 din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractanteeliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent obanca din Romania, in original, aceasta se va depune conform form. nr. 11.In cazul in care val. garantiei de participare pt toate loturileofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin dep. in numerar la casieria unitatii.Contul IBAN garantii RO 92 TREZ 7015005XXX000192 Trezoreria Sector 1.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru val. garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschideriiofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioadade valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nuextinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Suma cese va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face conform art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunereaofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului, fara TVA.b) Mod de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca dinRomania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar lacasieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este datalimita de valabilitate a contractului subsecvent.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data procesului verbal de receptie final.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiileasumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notificapretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 dinordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant laprocedura, completata in conformitate cu formularul 12C.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta) Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratieprivind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatiicontractante sunt: - comandant ? dna Dumitrescu Mihaela- contabil sef ? d-nul Pancu MIhai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu StefaniaCertificatul de participare lalicitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul departicipare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscalaeliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006.Certificatul de Cazier Fiscal Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara deorigine a acestuia, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial . Certificat Constatator emis deOficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea saucomercializarea produselor ofertate iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acest lucru vafi subliniat pe certificat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie/inregistrare sanitar veterinara a punctului de lucru, Autorizatie/inregistrare sanitara veterinara pentru mijloacele de transport, Depunere de mostre pentru toate loturile ofertatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 16:08