Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare paine, apa plata si apa minerala


Detaliu pentru invitatia numarul 357340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0418 BUCURESTI
Numar invitatie: 357340/05.02.2014
Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare paine, apa plata si apa minerala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0418 BUCURESTICod fiscal: 4204267, Adresa: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214106550/1155/1111/1166, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013601, telefon: +40 0214106550/1155/1111/1166/1163, fax: +40 0213054797, e-mail: [email protected] persoana de contact: NITOV IONELIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuire de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare paine, apa plata si apa minerala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare paine, apa plata si apa minerala
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 450 - 246, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. in conf cu prev. art.43^1, al.2lita)din OUG34 cu modif.si compl.ult., val.fiind inscrisa in Anexa B-inf.priv.lot.Gar.de part. se const.conf. art.86 din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult.Per. de val.a gar.pt.part.70zile(60zile term.de val.al of.+10zile) de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor in conf. cu prev.art.431, al.2 lit.a) din OUG 34 cu modif.si compl.ult.Mod de const.a garnt. de part: instrum.de garant.condit.legii de o soc.bancara ori de o soc. de asig, care se prezinta in original, in cuantum si pt.perioada prev.in doc.de atrib; virament bancar in contul aut.contr. RO22TREZ7015005XXX005429 deschis la Trez.sect.1 (cod fiscal UM 0418 Buc: 4204267).Dep. la casieria aut.contr. a unei sume in numerar (pt.val. mai mici de 1000 lei).Dovada const. garant. de part. va fi prez. in original, la vedere, in cazul in carea aceasta se prez. sub forma unui instr. de garant. emisa de o soc.bancara sau de o soc. de asig., iar pt. virament bancar in conditiile conf, acestuia de catre banca emitenta. Aceste dov. se prez.pan cel tarziu la data si ora stab. pt. deschid.of. NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu dep. of., prezinta doc. cara ii dov. incadr. in categ.IMM (conf.prev.Leg.346/2004, cu modif. si compl.ult)atunci acesta va const.garant. de part. la jumatate din val. mentionata. Gar. de part. poate fi const. si in alta moneda decat in lei, la uncurs de reconversie afisat de BNR la dat publicarii inv. de particip. Of. va fi resp.daca nu este insotita de gar. de part. incuantumul, forma si avand per. de valab. solicit. in doc. de atrib.Aut.contr. are dreptul de a retine gar.pt.part.in conf. cu art.87 din HG925/2006. In cazul unei contest., in masura in care CNSC resp. contest. ca nefond, aut.contr. va retine contestat.din gar. de part. suma calculata in conf. cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.b) Mod de constituire a garantiei: cf. art.90, al.1 si 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data procesului verbal de receptie final.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -formularul 12A. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-formular 12B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formular 12C;Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta)formularul 12D; Pers. din cadrul aut.contr. care detin funct. de decizie cu priv. la org., derularea si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Iancu Niculae, Gurau Nicolaie si Nitov Ionelia. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) formularul 12E;Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.;Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Fisa de informatii generale - formularul 2. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.1. Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.2. Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.3. In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.4. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, conform formularului nr. 2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, conform art. 188 alin. (1) pct. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? formular B3., Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau echivalent.Documentul se va afla in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor., Fisa tehnica a produsului eliberata de producator din care sa reiasa ca produsul respecta caracteristicile tehnice solicitate prin caietul de sarcini., Mostre - in vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul contractului, in concordanta cu cele precizate in Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14.09.2011, anexa 1, ofertantii vor depune pentru fiecare lot ofertat mostre a caror autenticitate poate fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Acestea vor fi insotite de aviz de insotire a marfii sau proces-verbal de predare-primire, vor fi ambalate si vor avea atasate etichete pe care sa se specifice: numele si adresa ofertantului, termenul de valabilitate, etc. Daca nu se prezinta mostre oferta va fi declarata inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respinsa conform art. 81 din acelasi act normativ.NOTA: Mostrele prezentate de ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui acestora dupa semnarea contractului. Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, pentru firma ofertanta, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se admit si certificari in curs de implementare. In acest caz, se solicita prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer