Achizitie publica - Atribuirea contractului de executie lucrari si achizitie dotari aferent proiectului: ,,Creare parc in zona blocurilor ANL; Modernizare parc zona Garii ? Str. Siret; Modernizare spatii verzi pe aliniamentele DN2, DN11 si strazile orasenesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 324213
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324213/18.04.2012
Denumire contract: Atribuirea contractului de executie lucrari si achizitie dotari aferent proiectului: , ,Creare parc in zona blocurilor ANL; Modernizare parc zona Garii ? Str. Siret; Modernizare spatii verzi pe aliniamentele DN2, DN11 si strazile orasenesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 0237641912, persoana de contact: GABRIELA RACOVITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 0237641912, persoana de contact: GABRIELA RACOVITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuirea contractului de executie lucrari si achizitie dotari aferent proiectului: , ,Creare parc in zona blocurilor ANL; Modernizare parc zona Garii ? Str. Siret; Modernizare spatii verzi pe aliniamentele DN2, DN11 si strazile orasenesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare, modernizare, reamenajare peisagistica, conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie. Lucrarile se vor executa in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, respectandu-se listele cu cantitatile, atasate prezentei documentatii.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 390, 821.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :20.000, 00 lei; Peri de valab va fi de 90 zileModul de constituire: -ordin de plata in contul Primariei Mun Adjud, RO91 TREZ 692 5006 XXX000039 deschis la Trezoreria Municipiului Adjud. CF 4350491, confirmat de banca- scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura conform formularului anexat, in original- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.Aut cont are dreptul de a o retine, in situatiile : isi retrage oferta in peri de valab a acesteia-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in peri de valab a ofertei si nu constituie garantia de buna exec, in peri de valab a garantiei de participare-ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC , iar CNSC respinge contestatia(suma retinuta fiind de 8950, 82 lei)
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna exec: 5% din val fara TVA a contr si se constit printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, care se constit anexa la contr, sau cf art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006 - prin retineri suces din sumele dat pentru fact partiale. In cazul in care contr este o asociere de mai multi op econo, aceste instr de gar vor fi emise in numele lider asoc .Gar de buna exec se va const in termen de max 5 zile de la semn contr.Autor contr va rest gar de buna exec: 70% din val gar, in termen de 14 zile de la data inch PV rec la term lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este min ; restul de 30% din val gar , la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV rec finalaGar de buna exec se poate const in cuantum de 2, 5% din val contra fara TVA pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cert de participare cu oferta indep - form nr. 2- Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 - form nr. 2 APersoanele cu functie de decizie din cadrul aut cont: Armencea Constantin , Diaconu Gelu, Sibisan Andra Genoveva, Stroia Gheorghe, Tacu Aurel, Petrea Dorel, Goian Cornelia Daniela, Udrescu Danut, Enache Nicoleta si Ciula martis Alexandru- Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - in original, la vedere Form nr. 2 C-Inf privind asocierea, acord de asociere form nr. 3, formular 3A si 3BIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III. 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei , din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1), III.2.4) in prezenta Fisa de date a achizitiei .Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Informatii privind subcontractantii - Form nr. 12 G si Anexa, precum si acordul de subcontractare (form nr. 9)- Prezentarea Formularului nr. 12 A - Decl privind eligibilitatea neincadrarea in dis art. 180- Form 12 B -Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181- Form nr. 12 C - Decl privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), carevor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatator eliberat de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - CA a ofert in dom de activ aferent ob contr in ult 3 ani sau dupa caz de la data la care operat econom a fost inf sau si-a incep activ.- Cerinte min obligat: Cerinta nr. 1 - Cifra med de afac ptr per solic sa fie in val decel putin 2.500.000, 00 lei fara TVA; Pentru IMM CA se reduce cu 50%. Pentru echiv se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.-Cerinta nr. 2 ? Ofertantii/fiecare membru al asoc/ sust financ va prez documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei econ-finan a ofert si anume prez Bilanturilor contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, inregistrare conform legii la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista lucrarilor similare executate in ult 5 ani, - exp simil? execut a min 1, max 3 ctr de lucr similare in ult 5 ani a caror valcum sa fie min 1.300.000, 00 lei fara TVA;, -inform ref la utilaj/inst/echip/laboratoare pt indep contr de lucr.-Cerinte minime: 1 tractor, buldoexcav, motocultivator, mijl de trans pamant/mater dendrolog, grebla mec rotativa, freza mecan, sapatoare, sfredel, - informatii ref la personalul/organism tehnic de specialitate de care dispuneptr indeplinirea contractului- informatii privind efect med anuale;Cerinte minime de pers: - sef santier cu stud sup de special in dom constr civile, industr si agricole, cu exper profes dovedita prin part la cel putin o lucr similara ob contract- 2 ingineri/tehnician horticol, cu exper profes dovedita prin part la cel putin o lucr similara ob contract ? cate 1 pentru fiecare obiect al investitiei.- 1 inginer constructor, cu exper profes dovedita prin part la cel putin o lucr similara ob contract ? pentru coord lucr de constr din cadrul invest.- 1 arhitect urbanist peisagist (peisagist diplomat ? specializ peisagistica) ? pentru coord lucrar de peisag impreuna cu arhit proiectant al lucr- maistri si muncit calif in dome constr civile (dulgher, betonist, fier beton, drumar) si in dom horticol, Daca ofert isi dem cap teh si prof invocand si sust acord de catre alta pers -prez angaj ferm in forma autentica si decl sust neinc art. 180 si 181, lit a, c1, d SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 08:37