Achizitie publica - Atribuirea de acroduri cadru in vederea incheierii contractelor de furnizare Produse alimentare carne si lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 357265
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357265/31.01.2014
Denumire contract: Atribuirea de acroduri cadru in vederea incheierii contractelor de furnizare Produse alimentare carne si lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTICod fiscal: 8372077, Adresa: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212228129, Fax: +40 212222033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356, telefon: +40 212222034, fax: +40 212222033, persoana de contact: Lungulescu Stefania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011356,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Atribuirea de acroduri cadru in vederea incheierii contractelor de furnizare Produse alimentare carne si lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea de acroduri cadru in vederea incheierii contractelor de furnizare Produse alimentare carne si lactate
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 406.24 - 446, 418.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte sunt evidentiate si in anexa B.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 100 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: In conformitate cu prevederile art 86, alin 1 din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in original, aceasta se va depune conform form. nr. 11.In cazul in care val. garantiei de participare pt toate loturile ofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru val. garantiei de participare.Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului, fara TVA. b) Mod de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19. c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent. In cazul in care ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data procesului verbal de receptie final. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea. Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, de catre ofertant/candidat/concurentla procedura, in conformitate cu formularul 12B.* Formularul se va prezenta cf art 186 din OUG 34 si de eventualul tert sustinator pentru lit. a), c1) si d).Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.Cerinta obligatorie: Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta) Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - comandant ? d-na Dumitrescu Mihaela.- contabil sef ? d-l Pancu Mihai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu StefaniaCerinta obligatorie: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010) Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.Cerinta obligatorie: Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor .Cerinta obligatorie: Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile pe care operatorul economic le are in luna anterioara lunii in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor .Cerinta obligatorie: Certificatul de Cazier Fiscal Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, aflat in termen de valabilitate.1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.2.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, aflat in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. 1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.2.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Depunere de mostre pentru toate loturile ofertate. Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 11:41