Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit - ?Cresterea capacitatii de trafic prin realizarea legaturii rutiere intre DN1 si DN1B - DJ236


Detaliu pentru invitatia numarul 276952
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Audit - ?Cresterea capacitatii de trafic prin realizarea legaturii rutiere intre DN1 si DN1B - DJ236
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii de trafic prin realizarea legaturii rutiere intre DN 1 si DN 1B (realizarea Drumului Judetean de Centura DJ 236), in zona de nord a municipiului Ploiesti ?.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.01.2011 09:05
Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, Directia Absorbtie Fonduri Europene, Ploiesti, Jud. Prahova, B-dul Republicii, 2-4.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, Directia Absorbtie Fonduri Europene, Ploiesti, Jud. Prahova, B-dul Republicii, 2-4, etj IV, cam.423-425.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 84, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii: eligibilitate, neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, neîncadrarea în prevederile art.691 din ordonanta, privind calitatea de participant la procedura, integritate, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate fiscale privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, CUI, Certificat constatator emis de ORC, Autorizatia emisa de CAFR, Informatii generale?Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?minim 168.000, 00 lei, fara TVA, Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara-cel putin un contract de servicii de audit cu o valoare totala de cel putin 84.000 lei, fara TVA, Informatii privind asociatii, subcontractantii, sustinatorii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Contract de servicii model.
Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP, atasata la Invitatia de participare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer