Achizitie publica - AUDIT EXTERN al proiectului ?Monitorizarea si eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de documente la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale, pastrarea informatiei in conditii sigure si cu costuri optime?
Detaliu pentru invitatia numarul 330191
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330191/25.06.2012
Denumire contract: AUDIT EXTERN al proiectului ?Monitorizarea si eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de documente la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale, pastrarea informatiei in conditii sigure si cu costuri optime?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: 0241616104, 0241616124, int110, 125, Fax: 0241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUDIT EXTERN al proiectului ?Monitorizarea si eficientizarea proceselor de lucru si a fluxului de documente la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale, pastrarea informatiei in conditii sigure si cu costuri optime?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul auditului este de a confirma derularea proiectului in conformitate cu prevederile Contractului de Finantare, legislatia in vigoare, normele interne ale Autoritatii Contractante in domeniul managementului financiar, buget-contabilitate, procedurilor din domeniul achizitiilor publice, precum si cadrul general de desfasurare a proiectelor finantate din fonduri structurale si cu manualul de implementare PODCA aferent.Activitatea de audit va consta in verificarea necesitatii, legalitatii si coerentei documentelor financiare ale proiectului emise pe toata perioada de implementare a acestuia.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.340 lei.Modul de constituirea garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin(1)si(5) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cont RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria Mun.Constanta).Valabilitatea garantiei de participare: 100 zile de la data limita de depunere a ofertelorDaca ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia ca nefondata, suma de 670 lei din garantia de participare se va retine de A.N.R.in conf. cu prevedrile art 278indice1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10%(5% pt. IMM) din valoarea contractului excl. TVA. Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data procesului-verbal de receptie al raportului de audit final la finalul contractului.Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) si alin (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul III.2.1.a.1)).2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul III.2.1.a.2).3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular III.2.1.a.3)4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69indice1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular III.2.1.a.4). Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director General?Constantin Matei, Director General Adjunct?Serban Berescu, Sef Serv.Inv.Ach. Publice-Olimpia Cojocea, Sef Serv.IT&Rc- Silviu Apostol, Serv. Juridic-Madalina Musat; membrii comisiei de evaluare: Adrian Alexe?Director C.M.C, Cristina Calintaru?Director Economic, Gabriel Balan?Biroul Audit Intern, Ana Dudu ? Serv. Inv. Ach. Publice, Anisoara Banita ? Sef Serv. Juridic).5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul III.2.1.a.5) 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectprincipal sau secundar autorizat de activitate prin care sa-i permita ofertantului de a fi parte in contract pentru prestarea activitatilor de servicii ce fac obiectul acestei achizitii publice - cod CAEN 6920 Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, la sediul Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original sau copie legalizata.2) Dovada inregistrarii in Registrul Electronic al Auditorilor Persoane Juridice al C.A.F.R../ Dovada inregistrarii in Registrul Electronic al Auditorilor Persoane Fizice al C.A.F.R.Pentru persoanele fizice : - Certificat de atestare de la Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) privind calitatea de auditor financiar si carnet de auditor vizat pe anul 2012 cu mentiunea ?Activ?Pentru persoanele juridice: -Autorizatie eliberata de CAFR sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2012;3) Declaratie privind incadrarea in categoria IMM(Formularul 5)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Informatii privind principalele prestari de servicii similare obiectului contractului din ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor, 2) Experienta similaraCriteriu minim de calificare: Ofertantii trebuie sa faca dovada pentru prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare de audit financiar in valoare de 67.000 lei.Nota: Valoarea impusa experientei similare poate fi rezultata din valoarea unui contract sau prin insumarea a cel mult 3 contracte.Pentru echivalenta (daca este cazul) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.., 3) Informatii privindpersonalul.e)Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelorde conducere pe ultimii 3 ani.f)Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (de conducere si de specialitate). Pentru persoanele nominalizate se va prezenta CV, diplome, autorizari, etc, 4) Informatii privind subcontractantii / asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Dezvoltarea Capacaitatii Administrative)
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 10:41