Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit Financiar aferent proiectului: Contributia Comunitara pt. Recensamantul General Agricol 2010 si Ancheta privind Metodele de Productie Agricola 2010


Detaliu pentru invitatia numarul 337518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 337518/15.10.2012
Denumire contract: Audit Financiar aferent proiectului: Contributia Comunitara pt. Recensamantul General Agricol 2010 si Ancheta privind Metodele de Productie Agricola 2010
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 15:58)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Potrivit constat semnalate in P.V. deschidere oferte si conf, art.209, alin.1, lit.c coroborat cu ali.4, lit b din OUG nr.34/2006 daca "pe parcursul analizei, evaluarii si/sau finalizarii proced atrib se constata erori sau omisiuni, iar a. c. se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la incalcarea princ. prevazute la art. 2 alin. (2) lit. a) - f)"., respectiv s-a omis transmiterea si pe SEAP a clarif solicit de ofertanti, se anuleaza procedura.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: 3181818, Fax: 3181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 70542, telefon: +40 213181818, fax: +40 213181833, persoana de contact: Angel Duma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INS: Bucuresti, Bdul Libertatii nr.16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit Financiar aferent proiectului: Contributia Comunitara pt. Recensamantul General Agricol 2010 si Ancheta privind Metodele de Productie Agricola 2010
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Audit Financiar aferent proiectului: Contributia Comunitara pt. Recensamantul General Agricol 2010 si Ancheta privind Metodele de Productie Agricola 2010
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este suma de 3590 lei. a)perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor b)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 (eligibilitate);
-declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006;
-declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1 din OUG nr. 34/2006. Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrulINS in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Vergil Voineagu, Beatrix Gered, Florin Ciurariu, Iagar Mihaela Elena, Jifcu Gabriel Petrica, Duma Angel, Salagean Viorica, Patru Corina, Florescu Ion, Nicola Maria Ioana, Ranta Ana-Maria;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-certificatde atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala, din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat fiscal eliberat de Compartim. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; -Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului, original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii ofertantul castigator va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-Informatii privind exp.similara, realiz a cel putin un contract de serv. similare ca obiect, dovedita prin prezent unei recomandari privind realizarea unui contract cu acelasi profil (efect.audit fin. pt. proiecte realiz din fonduri ext);daca beneficiar contract a fost client privat si op ec.nu are posibilit obtinerii unei recomand de la acesta, demonstrarea prest de serv simil se realizeaza printr-o decl. pe propria raspundere a op. ec.2-Conf contr grant ofertantul sa fie membru al unei org nationale contab sau de audit fin(CAFR)care sa fie membra a Federatiei Internat a Contabililor(IFAC)si sa prezinte certificat de membru al organiz. nationale contab sau de audit fin;3-Lista experti propusi care sa fie calific si sa aiba exper dovedita prin CV in prest serv audit fin. in conf cu Dir. 2006/43/CE a Parl.Europ si Consil17 mai2006 priv auditurile legale ale conturilor anuale si consolidate de modif Dir78/660/CCE ale Consil si de abrog Dir84/253/CEE sau in conf cu regulam national
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Contributia Comunitara la cheltuieli efectancheta 2010 ref.structura gospod agricole din Romania)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer