Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit financiar al proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus


Detaliu pentru invitatia numarul 324324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TARGU LAPUS
Numar invitatie: 324324/18.04.2012
Denumire contract: Audit financiar al proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TARGU LAPUSCod fiscal: 3694861, Adresa: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus, Telefon: 0262/384465, 0788596287, Fax: 0262/385403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus, Romania, cod postal: 435600, telefon: +40 262384465, fax: +40 262385403, persoana de contact: FULOP CLAUDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Targu Lapus, str. Tiblesului, nr.2, jud. Maramures, Cod Postal 435600, Targu Lapus, Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit financiar al proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: asigurarea serviciilor de audit in cadrul proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus pe parcursul implementarii proiectului.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare2.500 Lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO43 TREZ 4405 006X XX00 0037; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006. Suma retinuta in favoarea AC in acest caz va fi de 1.480 Lei. In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind eligibilitatea conf Art. 180Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat) si (dupa caz) de tertul sustinator.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 2B ? Declaratie Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata, Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat), subcontractorsi (dupa caz) de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? Mitru Lese, Primar? Claudiu Fulop, Compartiment Achizitii PubliceDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraAceasta va fi prezentata de catre ofertant (fiecare dintre asociati).Ofertantul va completa Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaAceast certificat va fi semnat de ofertant / fiecare dintre membrii asocierii.Formularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Acest documnt trebuie prezentat de catre ofertant (fiecare asociat in parte). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011)b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011).2. Persoanele juridice straine vor prezentaOrice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Documentele de mai sus trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat de Inregistrare in Registrul Auditorilor Financiari, intocmit de CAFR, inregistrati fiscal in Romania si care detin viza de ?membru activ? a CAFR pe anul respectiv.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului ComertuluiCertificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.2. Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata in acest sens: 3. Statutul cu modificarile la zi
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie in valoare de minim 296.000 Lei, reprezentand 200% din valoarea estimata a contractului. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei ? www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat servicii in cadrul a cel putin un contract de audit financiar in ultimii 3 ani.Operatorul economictrebuie sa completeze Formularul 3D ? Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate inultimii 3 ani impreuna cu anexa la formular Fisa exeperientei similare pentru fiecare dintre contractele prezentate ca experienta similara.Fiecare Fisa de Experienta Similara va fi insotita de urmatoarele documente doveditoare: ? copii dupa informatiile relevante, din contractul respectiv, in indeplinirea cerintei;si / sau? copii dupa recomandari de la beneficiar sau angajatori / contractori principali, care sa contina datele suficiente necesare demonstrarii indeplinirii cerintei.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii, Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiectPersonalulCerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta echipa propusa pentru executarea contractului, care va contine minim 2 auditori cu urmatoarele cerinte minime: Experienta profesionala generala? maxim 5 ani experienta in vechimea studiilor si maxim 3 ani activitati similare celor ce fac obiectul contractului;Pentru dovedirea indeplinirii acestor cerinte se vor prezenta urmatoarele documente suport: ? Certificatul de atestare a calitatii de auditor financiar, emis de catre CAFR;? Carnetul de membru, cu mentiunea Activ pentru anul in curs;Pentru expertii cheie se vor prezenta: a. Lista expertilor propursi pentru implementarea contractului ? Formularul 3F ? Anexa 1b. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie urmarind Formularul 3F ? Anexa 2, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pe ultimii 3 aniO declaratie privind efectivele de salariati ai ofertantului pe ultimii 3 ani ? Formularul 3F, Informatii privind subcontractantiiCerinta obligatorie: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele subcontractantilor propusi impreuna acordul acestora.Ofertantul trebuie sa prezinte lista subcontractorilor in cadrul Formularului 3G ? Stadard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publiucata gratuit in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer