Achizitie publica - Audit financiar al proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 302224
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4350394
Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani
Telefon: 0237616800
Fax: 0372372402
Denumire invitatie: Audit financiar al proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Vrancea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Audit financiar al proiectului Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.06.2011 14:07
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 175, 321 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. privind eligibilitatea, neîncadrarea la art.181, calitatea de participant la procedura si certificat de participare la procedura cu oferta independenta 2.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de statsi bugetul local; 3.cazier judiciar al companiei; 4.Certificat constatator si de înregistrare fiscala emis de O.R.C.; 5.informatii generale-decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010), min.350.000 lei; 6.Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani si a contractelor in derulare;7.Decl. care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; 8.prezentarea informatiilor privind subcontractantii si asocierea.
Din SEAP. Garantia de participare 3500 lei