Achizitie publica - Audit financiar al soldurilor bilantiere la 01.06.2012 fara exprimarea unei opinii de audit si revizie limitata a situatiilor financiare ale societatii, intocmite la 30.06.2012, in conformitate cu Standardele Internationale de raportare Financiara
Detaliu pentru invitatia numarul 332740
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332740/31.07.2012
Denumire contract: Audit financiar al soldurilor bilantiere la 01.06.2012 fara exprimarea unei opinii de audit si revizie limitata a situatiilor financiare ale societatii, intocmite la 30.06.2012, in conformitate cu Standardele Internationale de raportare Financiara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: TRAIAN LUBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Oltenia S.A., str. Uzinei, nr. 1, loc. Turceni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit financiar al soldurilor bilantiere la 01.06.2012 fara exprimarea unei opinii de audit si revizie limitata a situatiilor financiare ale societatii, intocmite la 30.06.2012, in conformitate cu Standardele Internationale de raportare Financiara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de audit financiar si revizie limitata a situatiilor financiare ale societatii in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.500, 00 leiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul in care un operator economic ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de: 4.330, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor)
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este in procent de 5 % din val contractului, fara T.V.A.Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari;
- retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-uncont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0, 5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati atat de contractantcu avizul scris al autorit contractante cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante.Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constit a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, 181NOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referit la decl pe propria raspu, se accepta o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 din H.G. 925/2006, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/conforma indeplinirea cerintelor de calif, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut de lege.Certif de atestare fiscala privind indepl oblig exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiei pentru asigu soci de stat catre bugetul general si cel local, (formular tip eliberat de autoritatile competente), din care sa reiese ca nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu original?.Decl priv calit de partic la proc de achiz, Certif de particip la proc de achiz cu oferta independenta, Decl pe propria rasp priv neinc in prev art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, Complet form tip.(Pers cu fctie de decizie din cadrul autor contr, in ceea ce priveste organ, derularea si finalizarea proc de achiz sunt: Dir Gen Executiv ? Constantin BALASOIU, Dir Div Financiara ? Veronica NICA, Dir Buget Finante Contab ? Daniel PITAROIU, Dir Achizitii ? Grigorie DADALAU, Departam Achizitii ? Traian LUBA, Serv Achizitii Lucrari si Serv ? Ion VITEJANU.Autoritatea contractanta are dreptul/obligatia de adescalifica operatorii economici aflati in situatiile prevazute la art.181/69^1, 180din OUG 34/2006 Pers fizice/juridice romane, prezentarea certif constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autoriz de funct/alte docum echivalente, valabil la data proc de achiz, din care sa rezulte obiectul de activ al oper econ (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din ONRC) original/copie legalizata/copie lizibila "conform original".Pers fizice/juridice straine, prezentarea docum care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profe. Docum vor fi traduse in lb romana de traducatori autoriz si legalizate.Certificat de atestare a calitatii de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, prez in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, Prez cifrei medii de afaceri in domeniul de activi aferent contr in per ultimilor 3 ani. Cerinta min: cifrei medii de afaceri in ultimii 3 ani sa fie in val de cel putin 1.080.000 lei, demonstrata pe baza bilanturilor cont aferente.Ptr conversia leu ? euro se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani, sau cursul de pe site-ul http: //ec.europa.eu.budget., Dovezi privind asigurarea riscului profesional: Cerinta min: prezentare copie polita de asigurare contra risc profesional/document plata prima asigurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prez listei princi serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada si locul prestarii serv, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc.Cerinta min: ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a 3 misiuni de audit in sistemul electroenergetic cu o valoare cumulata de peste 540.000 lei pentru care va depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar (document constatator conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Se va prezenta o recomandare de la beneficiarii contractelor prezentate pentru demonstrarea experientei similare., Informatii privind experienta personalului desemnat pt prestarea serviciilor.Cerinta min: ofertantii trebuie sa aibe posibilitatea prestarii in mod cumulativ a serviciilor in domeniile financiar-contabil, evaluare, fiscalitate, control financiar-contabil, juridic., Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu echipamentele specifice prestarii serviciului, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind subcontractantiiCompletare formularul continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant intentioneaza sa o subcontracteze., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.;Cerinta min: ofertantul trebuie sa asigure o echipa formata din cel putin 16 specialisti in domeniul auditului financiar din care minim 7 sa fie acreditati atat la nivel national de catre Camera Auditorilor din Romania, precum si la nivel international de ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), conform OUG 75/1999, sau de alte organisme echivalente. Membrii echipei propuse de ofertant trebuie sa aiba studii superioare in domeniul economic/juridic si o experienta de minim doi ani in domeniul auditului situatiilor financiare ale societatilor comerciale de anvergura in economia nationala. Se vor prezenta CV-urile personalului respectiv. Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificarea sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 09:31