Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit financiar pentru exercitiul financiar 01 ianuarie ? 31 decembrie 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 354242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 354242/30.09.2013
Denumire contract: Audit financiar pentru exercitiul financiar 01 ianuarie ? 31 decembrie 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/404/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura, parter, din sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect. 2, cod postal 020065, direct sau pe cale postala, telefon: +40 212009313/ +40 212009330, fax: +40 212007411, persoana de contact: Robert Lorentz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr.140, sect. 2, cod postal 020065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit financiar pentru exercitiul financiar 01 ianuarie ? 31 decembrie 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Audit financiar pentru exercitiul financiar 01 ianuarie ? 31 decembrie 2013 conform prevederilor caietului de sarcini cu obiectivele enuntate la punctele a-f din cadrul art. 2.1 "Obiective" din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 8.000 lei. In cazul constituirii garantiei de participare in valuta, cursul de referinta leu/valuta este cel comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul ce se retine cf.art.278^1 din OUG 34/2006 - 4.000 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in lei este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPostReprezentanta, iar contul in Euro este RO53INGB0001008148690710 deschis la ING BANK, Bd.Iancu de Hunedoara, nr.48, sect.1 Bucuresti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritateacontractanta a garantiei de participare pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor (cf. art. 86, alin (6) din HG 925/2006), direct sau pe cale postala, la Registratura, parter din sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect.2, cod postal 020065. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare acesta va fi prezentat in original.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare. b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. In cazul incadrarii in prevederile art.278^1, alin.(4)din OUG nr.34/2006 CNPR va returna contestatorului suma retinuta.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. b) Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (cf. art. 90 alin(1) din HG. nr925/2006). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile lucratoare de la datasemnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion SMEEIANU - Director General, Alexandru PETRESCU -Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare, Gabriel Eugen DUMITRU ? Director Directia Logistica, Gabriela Isabela MANTU ? Director Directia Economica si Dezvoltare, Tita DAVID - Sef Departament Contabilitate, Metodologii Contabile si Fiscale, Cornelia BUSCU -Sef Departament Bugete, Analize Economice si Controlling, Rosita ALEXE - Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale, Antonio Robert LORENTZ - Sef Serviciu Achizitii;Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune declaratia privind art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia G enerala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formularul B1a din Sectiunea Formulare.Nota: a. Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, cu mentiunea conform cu originalul, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, respectiv: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite si de traducerea autorizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator sau documentul echiv. in original sau copie legalizata.b)Pentru persoane fizice romane: Certificat/document emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania privind calitatea de auditor financiar, valabil la data limita de depunere a ofertei; Declaratie pe propria raspundere ca isi va reinnoi aceasta autorizatie astfel incat aceasta sa fie valabila pe toata durata desfasurarii auditului financiar;Pentru persoane juridice romane: Certificat/document de la Camera Auditorilor Financiari din Romania privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari cu mentiunea "ACTIV", valabil la data limita de depunere a ofertei; Declaratie pe propria raspundere ca isi va reinnoi aceasta autorizatie astfel incat aceasta sa fie valabila pe toata durata desfasurarii auditului financiar;Documentele sunt solicitate cf. prevederilor art 3 si art 5 din OUG nr. 75/1999 republicata privind auditul financiar.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: c) prezentarea dovezii reprezentand asigurarea pentru riscul profesionalrezultat din exercitarea profesiei de auditor financiar in cf. cu art. 41 alin 2din R.O.F a C.A.F.R aprobat prin HG 433/2011 - in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertei;, continuare Nota: Angajamentul este ferm si prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele financiare invocate.Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr.925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului)raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ........... (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?, Nota: a) In cf. cu art.186 din OUG nr. 34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. econ. si financ. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180, ale art.181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr 34/2006." b)Atunci cand un grup deoperatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in cond lit. a., b) 1. declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.2.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 800.000, 00 lei., a)bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: continuare Nota: Angajamentul este ferm si prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr.925/2006, precum si prevederea???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?, Nota: a)In cf. cu art.190 din OUG nr34/2006 si art.11^1 din HG nr 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art69^1 din OUG nr34/2006." b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capac.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului.ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehn. si profesionala a unei/unor terte persoane, capac. tehn. siprofesionala se demonstreaza in cond lit.a, c) declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Nota: A se avea in vedere prevederile art. 96 din HG nr 925/2996., b)1.declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;2.1 Declaratie pe propria raspundere, in original, prin care ofertantul isi asuma indeplinirea urmatoarelor cerinte impuse de autoritatea contractanta cu privire la componenta echipei de audit: 1 - Dovada existentei unei echipe de minimum 5 membri;2 - Cei 5 membri ai echipei de audit trebuie sa fie membri ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) - cf. art. 3 si art. 5 din OUG nr.75/1999 (republicata) privind activitatea de audit financiar;Pentru cei 5 membri CAFR se vor prezenta, in copie, carnetele de membru CAFR (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei) sau echivalent - cf art. 36, alin. (4) din HG nr. 433/2011 pt. aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania., a) 1. lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Coloana "Obiectul contractului" se va completa precizandu-se tipul: auditare situatii financiare individuale, separate, consolidate etc.2.Confirmarea prestarii de servicii similare celor de audit al situatiilor financiare separate pentru servicii postale pentru cel putin un contract din cele enumerate in lista se va realiza prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta respecta art. 3 si art. 11, alin(1) lit c) din decizia ANCOM nr. 976/2012 privind conditiile de intocmire si auditare a situatiilor financiare separate de catreCompania Nationala Posta Romana S.A: "Art. 3. ? (1) CNPR are obligatia de a realiza situatiile financiare separate astfel incat acestea sa evidentieze separarea serviciilor din afara sferei serviciului universal de cele incluse in sfera serviciului universal [..].""Art. 11, alin (1), lit. c) participantii la procedura de selectie trebuie sa faca dovada experientei anterioare in domeniul prestarii serviciilor de audit al situatiilor financiare separate astfel incat, pe baza resurselor si a experientei auditorului, sa se asigure un nivel calitativ ridicat al auditului situatiilor financiare separate."Contractul care indeplineste cerinta va fi marcat prin ingrosarea caracterelor si subliniere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer