Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit Financiar pentru Proiectul "Modernizarea spatiilor publice urbane din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12384


Detaliu pentru invitatia numarul 327429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 327429/22.05.2012
Denumire contract: Audit Financiar pentru Proiectul "Modernizarea spatiilor publice urbane din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12384
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii, nr.5, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261631, fax: +40 234261220, persoana de contact: Primaria orasului Buhusi/Daniel Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Republicii, nr.5, Buhusi, Romania, cod postal: 605100, telefon: +40 234261631, fax: +40 234261220, persoana de contact: Primaria orasului Buhusi/Daniel Oprea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit Financiar pentru Proiectul "Modernizarea spatiilor publice urbane din cartierul de vest al orasului Buhusi" COD SMIS 12384
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Auditare FinanciaraPrestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti acreditati pentru perioada de derulare a contractului, in vederea asigurarii conform caietului de sarcini a auditului financiar al proiectului mentionat in prezenta documentatie
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1.724 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelorse poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 07.05.2012, adica 1 euro = 4, 4053 leiGarantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 862 leipentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Tertul sustinator Nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d)). (Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Popu Maria, Timofte Maria Oana, Telita Claudia, Botezatu Daniela, Chelaru Mihaela, Furdu Elena si Oprea Gheorghe-Daniel (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta); Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.) Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul) Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertuluisi in Certificatul Constatator emis de ONRC este inscris codul CAEN (Rev. 2) 6920 - Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz)Ofertantul are calitatea de auditor financiar in conditiile Ordonantei de Urgenta 75/1999, Republicata, si este membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania - Autorizatie/Certificat emisa/emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2011 (sau echivalent pentru PJ/PF straine) (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor, dupa caz. Subcontractantii vor furniza aceste informatii daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea acestor servicii si daca subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita autorizatia/certificatul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 170.000 leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani ofertantul a prestat servicii de auditare financiara in valoare cumulata de minim 86.000 lei fara TVA., Personal de specialitate autorizat/certificat in conditiile O.U.G. 75/1999 disponibil pentru indeplinirea contractului, Personal responsabil pentru indeplinirea contractului., Declaratia la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer