Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit financiar pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 343906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 343906/19.03.2013
Denumire contract: Audit financiar pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +4 0241708413, fax: +4 0241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD.TOMIS 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit financiar pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar al proiectului privind Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Constanta
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 416, 806.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 8.000 lei, respectiv 1818, 18 euro calculati la un curs mediu de 4, 4lei/euro. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.a) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma reprezent.1% din valorea estimata, respectiv: 4.168, 06 lei, respectiv 947, 29 euro (ptr.curs mediu 1 euro= 4, 4 lei).GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare. 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualiz., completata conform Formularului 4 din Sectiunea Formulare;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tert sustinator, daca este cazul. 3.Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; pentru persoane juridice straine: prezentare certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Constantinescu Nicusor Daniel, Darie Cristian, Dragomir Nicolae Cristinel, Belu Mariana, Titimeaua Ionut, Taicutu Felicia, Rancichi Sebastian Florin, Vasile Carmen-Florentina, Cenusa Titi, Vornicu Elena, Lungu Mihaela, Mihaiesi Gabriela, Boaca Mihaela, Blacioti Georgeta, Comanici Carmen, Badila Eduard Gabriel, Marin Raluca Alina, Tanasa Getuta, Simion Lucian, Pedestru Carmen Adriana Luminita, Ragalie Danut, Nache Ioan Mihai.Consilieri judeteni: Albu Ioan, Anghel Panait, Bedivan Dumitru, Carp Doina-Eufrosina, Crusoveanu Marian, Constantin Florian, Dumitrache Ion, Florea Dumitru, Fronescu Nicolae-Stelian, Fintina Ionut, Gavrila Florin-Tudor, Gheorghe Corina, Ioana Elena, Magiru Maria, Marin Laurentiu-Marius, Mascas Alexandru-Gabriel, Marcus Ioan, Mandila Gheorghe, Memis Baiazid, Mihaesi Gheorghe, Mocianu Sorin, Munteanu Petrica, Osman Fedbi, Panait Cornel, Peride Niculae, Prodan Ecaterina, Radu Ion, Slabu Gheorghe, Silaghi Eugen, Sponte Adrian-Doru, Teodorescu Atanasie, Tutuianu Marius-Horia, Ulmeanu Ciprian-George.Nota: Declaratia trebuie completata de catre Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formularului 6 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie privind calitatea de participant conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice straine.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.3.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Auditorul financiar independent trebuie sa fie persoana fizica independenta sau juridica inscrisa in Registrul Public a Auditorilor financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania.Se vor prezenta: 3.1 Autorizatie/Certificat de atestare a calitatii de auditor finaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR);3.2 Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013;Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se vor prezenta documente echivalente in tara in care ofertantul este rezident, conform documentelor solicitate persoanelor juridice /fizice romane precum si documente care sa dovedeasca indeplinirea prevederilor Hotararii CAFR privind atribuirea calitatii si a dreptului de exercitare a profesiei de auditor financiar pentru persoanele care poseda o calificare profesionala in audit financiar sau in profesii asimilate acestuia, atribuita de alt stat in acord cu reglementarile specifice din acel stat, inclusiv anexa acesteia, in conformitate cu prevederile art. 12 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata, cu modificarile ulterioare, respectiv ale Normelor privind atribuirea calitatii si a dreptului de exercitare a profesiei de auditor financiar pentru persoanele care poseda o calificare profesionala in audit financiar sau profesii asimilate acestuia, atribuita de alt stat in acord cu reglementarile specifice din acel stat, aprobate prin Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 164/2010. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Copie lizibila a Autorizatiei/Certificatului de atestare a calitatii de auditor finaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea ?conform cu originalul? Copie lizibila ?conform cu originalul? a Carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva., Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 400.000 lei.Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Experienta similara in domeniul contractului: servicii de audit financiar in valoare de min. 200.000 lei fara TVA; se pot prezenta maxim 3 contracte pentru indeplinirea cerintei.Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului.Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv . Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplin. cerintelor exp. simil., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant., Personal minim necesar: a)Un auditor financiar autorizat ? cerinte minime: membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania); auditorul financiar trebuie sa fie inscris in Registrul Public a Auditorilor Financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania si sa detina carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea "ACTIV" pentru anul 2013, precum si certificat (autorizatie) de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), cf. OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar. Nota: Pentru operatorii economici straini se vor accepta documente echivalente, valabile in tara unde ofertantul este rezident., b)Un economist ? cerinte minime: diploma de studii superioare in stiinte economice, economist, experienta specifica: implicarea intr-un un proiect similar cu obiectul achizitiei.Pe parcursul derularii contractului, datorita importantei personalului si necesitatii calificarii acestuia, contractantul nu poate inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Ofertantul este liber sa adauge specialsti pentru indeplinirea optima a activitatilor., Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor(acolo unde unde sunt solicitate aceste atestate). Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va cere prezentarea de recomandari angajator/beneficiar care sa ateste experienta prezentata in CV. Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala., Informatii privind privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
. Numarul total de ore alocate prestarii serviciilor de audit financiar
35
Descriere: Numarul total de ore alocate prestarii serviciilor
Metodologia de gestionare a riscurilor
15
Descriere: Identificarea si descrierea riscurilor care afecteaza implementarea proiectului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer