Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit financiar pt proiectul ?REAB.,MODERN.SI ECHIP. AMBULATORIULUI SPITALULUI JUD.DE URG.TG.JIU"


Detaliu pentru invitatia numarul 287606
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Audit financiar pt proiectul ?REAB., MODERN.SI ECHIP. AMBULATORIULUI SPITALULUI JUD.DE URG.TG.JIU"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare servicii de audit financiar pentru proiectul ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGU-JIU?, COD SMIS 12082, in baza contractului de finantare nr.1222 din 23.02.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.04.2011 16:46
Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Targu-Jiu, str.Victoriei nr.2-4, et.2, judetul Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala "D" a Consiliului Judetean Gorj, municipiul Targu-Jiu, str.Victoriei nr.2-4, et.2, judetul Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala-Certificat de participare cu oferta ind.-Certif.constatatoare de îndepl.a oblig.catre buget stat, si cel local, -Copie Certificat emis de O.R.C-Certificat constatator-Ultimul bilant contabil-Fisa de informatii generale, val.medie a cifrei de afaceri: 200000 lei-Lista cu prestari de servicii si declaratia- Formulare experienta similara din care sa rezulte îndepl a cel putin unui contract de servicii audit, suma val. contractelor similare de cel putin 100000 lei fara TVA-Declaratie privind asigurareaacelor echipamente, mijloace fixe, etc., si lista-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului insotita de lista catre trebuie sa contina personal de sp.conform fisei de date-Declaratia auditorilor ca nu au fost sanctionati în ultimii 3 ani-Declaratie ca se vor respecta termenii de referinta si Stand. Int.pt.Serv.Conexe ISRS4400-Gar.part. 1000 lei si gar.buna exec.10% din valoarea fara TVA a contr.
Din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer