Achizitie publica - AUDIT INDEPENDENT
Detaliu pentru invitatia numarul 330769
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330769/29.06.2012
Denumire contract: AUDIT INDEPENDENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul General pentru Situatii de UrgentaCod fiscal: RO 4203997, Adresa: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212322640, Fax: +40 2332017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ceasornicului nr. 19, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014112, telefon: +40 212322640, fax: +40 2332017, persoana de contact: I.G.S.U.- D.P.A.T.M. - Serbu Lucian, Stan Aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.G.S.U.- D.P.A.T.M. - Strada Ceasornicului nr. 19, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUDIT INDEPENDENT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie verificarea de catre auditor a cheltuielilor privind Proiectul ?Joint Risk Monitoring during Emergencies in the Danube Area Border? din cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013, MIS ETC, COD 166, efectuate de Beneficiar ? IGSU, impreuna cu partenerii ? Directoratul General de Pompieri si Protectie Civila ? Bulgaria, Garda Nationala de Mediu ? RomaniaInspectoratul Regional de Mediu si Apa ? Bulgaria, ICMET ? Craiova, Romania, Ministerul Mediului si Padurilor ? Romania, Universitatea din Craiova, Centrul de Inovare si Transfer Tehnologic ? CITT, Romania, Universitatea Sf. Cyril si Methodius din Velico Turnovo, Bulgaria.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.045 lei Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.R.nr.925/2006, cu respectarea conditiilor indicate in Formularul nr.1. Cont IGSU: RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, cod fiscal: RO4203997.In cazul depunerii de oferte in asociere, Gar.Part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec. Gar.Part. emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de op. ec. in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din Gar.Part., in conf. art.278ind1 din OUG nr. 34/2006. Gar.Part. se va restitui in conf. cu art.88 din H.G.R. nr.925/2006. Gar.Part. se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta. Dovada constituirii garantiei de poarticipare trebuioe sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora cad in sarcina op. ec. Ofertele transmise dupa data si ora limita de depunere a ofertelor sau depuse la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita, se returneaza nedeschise. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii Gar.Part., in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (cu respectarea conditiilor indicate in Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul IGSU cu nr. RO48TREZ7005005XXX000173, in contul bancii : DTCPMB (Trezoreria Municipiului Bucuresti), beneficiar : UM 0276 Bucuresti (autoritatea contractanta = IGSU), cod fiscal : RO 4203997.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular nr. 6 (in original), in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7 (in original) conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lucaciu Marcel Sorin, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Duduc Mihaela, Petcu Steluta, Stan Aurel Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere in limba romana, autorizata si legalizata . In caz contrar ofertantii vor fi descalificati.Cerinta nr. 3 ? Documente edificatoare necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.I. Autorizatie de functionare eliberata de Camera Auditorilor Financiari din RomaniaII. Raport / nota de inspectie a calitatii privind auditul financiar, intocmit de de Camera Auditorilor Financiari din Romania, din care sa reiasa calificativul ?A? obtinut de auditor, in ultimii trei ani.ATENTIE!Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100.000, 00 euro, respectiv 446.000 de lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniOperatorii economici vor prezenta Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Formular nr. 9 ? original. Anexat, ofertantii vor prezenta (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) un contract/acord cadru, document constator, etc, (in domeniul de activitate aferent obiectului contractului) din care sa rezulte ca angajamentul legal a fost dus la bun sfarsit ( prin formula dus la bun sfarsit se inteleg : servicii receptionate partial, servicii receptionate la sfarsitul prestarii).Documentele trebuie sa ateste cel putin date referitoare la : beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, participarea ofertantului si modul de indeplinire al contractului, dupa caz, eventuale prejudicii, Cerinta nr. 2 ? Personalul minim de care dispune operatorul economic, in vederea derularii contractului.Ofertantii vor prezenta ?Lista cu personalul propus pentru realizarea contractului de servicii (experti cheie)?, pentru fiecare persoana mentionand rolul ce urmeaza a fi ocupat in vederea finalizarii cu succes a serviciului de audit. In cazul unei asocieri, se va prezenta o singura lista.Pentru personalul propus se va atasa Declaratia de disponibilitate ? Formularul nr. 10, semnata de fiecare in parte.Ofertantii vor prezenta ?Lista cu personalul propus pentru realizarea contractului de servicii (experti cheie)?, pentru fiecare persoana mentionand rolul ce urmeaza a fi ocupat in vederea finalizarii cu succes a serviciului de audit. In cazul unei asocieri, se va prezenta o singura lista.Pentru personalul propus se va atasa Declaratia de disponibilitate ? Formularul nr. 10, semnata de fiecare in parte., Cerinta nr. 3 ? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului solicitat pentru indeplinirea contractuluiI. Auditor manager ? 1 specialist, avand urmatorul profil : I.1. Studii economice superioare de lunga durataI.2. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din RomaniaI.4. Experientaca manager de proiectI.6. Competente lingvistice minim nivel C2I.7 Alte documente anexe :1. Curriculum Vitae ? format EuroPass, II. Auditor senior ? 3 specialisti, din care cel putin unul sa fie auditor financiar atestat in Bulgaria. Profil auditor senior: II.1. Studii economice superioare de lunga durataII.2. Experienta ca auditor financiar- Pentru auditorul financiar atestat in Bulgaria se va prezenta Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din BulgariaII.3.Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari - Pentru auditorul financiar atestat in Bulgaria se va prezenta Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Bulgaria, vizat cu mentiunea ?ACTIV? pe anul in curs.II.5. Competente lingvistice ? sa aiba competente lingvistice pentru limba engleza ? minim nivel C2.II.6. Alte documente anexe (pentru fiecare auditor senior) :1. Curriculum Vitae - format EuroPass, III. Cel putin unul dintre auditori (manager/seniori) trebuie sa aiba cunostinte in domeniul achizitiilor publice dovedite prin prezentarea unui certificat de calificare sau diploma de absolvire a unor cursuri de achizitii, recunoscut(a) de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si/sau Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.I. Auditor manager ? 1 specialistII. Auditor senior ? 3 specialistiA. Operatorului economic, clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezenatata in cv-uri Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013, )
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 13:18