Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Audit pentru proiect ? Amenajare Complex rutier zona Michelangelo, cod SMIS 37592


Detaliu pentru invitatia numarul 321265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 321265/09.03.2012
Denumire contract: Audit pentruproiect ? Amenajare Complex rutier zona Michelangelo, cod SMIS 37592
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +40 256408367, fax: +40 256408477/+40 256204177, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante, B-dul C. D. Loga nr. 1, parter- sala de licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Audit pentruproiect ? Amenajare Complex rutier zona Michelangelo, cod SMIS 37592
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Amenajare Complex rutier zona Michelangelo, cod SMIS 37592, obiectul contractului fiind realizarea serviciilor de audit care contribuie la utilizarea in mod eficient a fondurilor, se va verifica daca cheltuielile prezentate de beneficiar in cererea de rambursare s-au facut in interesul proiectului si daca acestea sunt corecte si eligibile , conform cerintelor caietului de sarcini nr. SC2012 - 4061/13.02..2012.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de: 5400 lei-valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536);
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Scrisoare de garantie de participare), care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin (1) este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Sauretineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 completate in conformitate cu formularele 12A si 12 B ? semnate si stampilate de ofertant; In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator formularele 12A si 12 B vor fi completate si de catre acesta.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator formularul 12 D va fi completat si de catre acesta. 4 a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1. Persoane juridice/fizice romane: a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania cu mentiunea activ 2011(eliberat in conformitate cu prevederile regulamantului de organizare si functionare a CAFR ? HG 433/2011) ? copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
- Autorizatia emisa de CAFR conform Ordinului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 165/2010 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea firmelor de audit, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 762, din 16 noiembrie 2010 ? copie;2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara-Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de unul sau mai multe contracte servicii similare a caror valoare cumulata este de minim 270.000 lei fara TVA si respectiv Rec./certificari de buna executie, aferente cont./contractelor prezentate, privind calitatea serviciilor prestate (in copie lizibila certificata: ?conform cu originalul? semnatura si stampila) Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro= 4, 2379., 2. Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul;Ofertantul va dispune de cel putin 3 auditori financiari care sa fie Membri activ al CAFR 2011, 3. Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici, incheiat in vederea participarii la procedura se va prezenta acordul de asociere si documetele pentru partea lor de implicare ., 4.Informatii privind subcontractantii: Declaratia privind subcontractantii daca este cazul precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze. Resursele umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi atribuit., 5. Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) : In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia sa prezinte un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform art.190 alin (1)-(2) din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer