Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUDIT pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati?


Detaliu pentru invitatia numarul 341930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA CANAL S.A. GALATI
Numar invitatie: 341930/21.01.2013
Denumire contract: AUDIT pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL S.A. GALATICod fiscal: RO 16914128, Adresa: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Telefon: 0236 473380, Fax: 0236 473367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania, cod postal: 800058, telefon: +40 236473380, fax: +40 236473367, persoana de contact: CAMELIA SGRUMALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUDIT pentru Proiectul ?Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta intocmirea de catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale (RCF) pentru toate contractele implementate in cadrul proiectului ?Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati? si a unui Raport Final de Audit.Prestatorul va prezenta un raport anual aferent anului incheiat.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 136 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gr de particip. este de 5.000 lei.Perioada de valab.: 120 de zile de la data limita stab. pt. dep. ofertelor.Gr.de particip. se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (Form.2) cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In oricare forma va fi emisa gr. de particip. va fi irevocabila si va preciza daca este conditionata sau neconditionata la prima cerere a AC.In cazul unei asocieri, gr. de particip. va fi constituita de catre si in numele Liderului Asocierii, purtand mentiunea ?Emisa in numele asocierii??. In cazul in care oricare dintre membrii asocierii va formula contestatie la CNSC in legatura cu procedura de achizitie, iar aceasta contestatie va fi respinsa, A.C.va retine din Gr. de particip prezentata de liderul asocierii calculata conform art. 278^1 litera d)din OUG 34/2006. Gr. de particip. emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana.A.C.isi rezerva dreptul de a respinge Gr. de particip. daca instrumentul de garantare nu contine informatiile solicitate prin Formularul 2?Gr. de particip. la proced. de atribuire a contractului de achizitie publica, A.C.poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde per. de valab. a ofertei, per. de valab. a gr. de particip. va fi prelungita in mod corespunzator.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, A.C.poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valab.a Gr.de particip. pentru un nr. de zile care sa nu depaseasca 30 zile. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii Gr. de particip. acesta va fi exclus din procedura. Pentru constituirea gar.de particip. prin OP, detaliile bancare sunt urmatoarele: cont bancar: RO11RNCB0141032860980001, deschis la BCR sucursala Galati. Data pentru care se det. echivalentul lei/euro la intocmirea of.va fi: cu 5 zile lucratoare inainte de data dep. of.(nu se va lua in considerare ziua deschiderii).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se constituie prin Instrument de garantare de buna executie emis de o societate bancara sau de o societate de aisgurare. Instrumentul de garantare de buna executie va fi depus in original (insotit de traducere legalizata notarial, dupa caz). Instrumentul de garantare de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii . In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.12 ? Declaratie privind eligibilitatea), insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic.-se va completa si de catre tertul, daca este cazul;
-Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 13 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006) -se va completa si de catre tertul ( Formularul 13.1), daca este cazul-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- doar pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului;
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- doar pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului;
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-?Certificatului de participare cu oferta independenta??conform Ordinului nr.314/2010- Formularul nr. 8-IV. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?Formularul nr. 9-Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: Gelu Stan, Nita Podaru, Elena Andresan, Carmen Condurache, Carmen Stefanescu, Camelia Sgrumala, Violeta Cazan; Batog Laura; Tanu Viviana, Iconaru Lucia. Formularul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei?Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri-Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei.Documente relevantebilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit sau sa aiba in derulare cel putin un ctr care a avut ca obiect auditarea financiara a proiectelor in valoare de min 270.000 lei.Cerinta poate fi indeplinita si prin cel mult trei contracte finalizate sau in derulare, cu cel putin un raport depus la cele in derulare, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara serviciilor de prestat in contract.In cazul in care, pentru demonstrarea experientei sale similare, ofertantul uzeaza de servicii similare anterioare in care a avut calitatea de asociat sau subcontractant se va lua in considerare doar partea sa de participare in ctr.Dovedirea exp se confirma prin prezentarea unor certificate/doc emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Procese verbale de receptie care sa confirme prestarea serviciilor.1.In sit in care of a avut calit de subctr/asociat va prezenta copie dupa partile relevant din ctr de subctr/asociere-indicand partea si val indeplinita, Personala: studii superioare economice de lunga durata. Se vor prezenta in copie semnata ?conform cu originalul? pt fiecare dintre persoanele responsabile: testate/certificate/Diplome;
-Cert de atestare a calit de auditor financiar eliberat de CAFR;
-Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea?Activ?pentru anul 2012(sau institutia sim.din tara de orig); Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor , corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer