Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUDIT REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU DROBETA TURNU SEVERIN


Detaliu pentru invitatia numarul 339126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 339126/08.11.2012
Denumire contract: AUDIT REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU DROBETA TURNU SEVERIN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +40 252314379, fax: +40 252316317, persoana de contact: MARIANA MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu SeverinStr.MARESAL AVERESCU nr.2-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUDIT REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AUDIT REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA DIMITRIE GRECESCU DROBETA TURNU SEVERIN
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile;Dovada garantiei de participare in original, la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garan?iei de participare si Declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: - Prin virament bancar in contul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin RO74TREZ4615006XXX000117, C.U.I. 4426581, sau- Printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conformFormularului 17din Sectiunea III), sau- Prin depunere la casieria Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr. 2: ? a unui ordin de plata sau a unei file cec confirmate de catre banca sau;? a sumei in numerar.Potrivit art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, suma ce se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC este cea de la art. 278 indice 1 lit a).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna execu?ie este 7% din valoarea contractului fara TVA.Garanti se constituie conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentata in original sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in art 181.Certificat ANAF.Certificat taxe si impozite locale.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe; - Administrator Public Nicolaie Paponiu - Viceprimar Marius Vasile Screciu -Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu - Secretar Iota Rogobete - Director executiv Elena Calianu ?Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat Mirela Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Popescu Laura Irinel -Sef birou Achizitii Saman Laura - Consilier Birou Achizitii: Marian Mariana, Iovanescu Maria, Predut Tatiana - Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete Alexandrina cosilieri locali: Argintoianu Doru- Adrian Bolocan Constantin Boruga Doina Budulan Radu Alin Alexandru Butusina- Popescu Elena Carindatoiu Marian Folescu Cornel Vasile Golea Mihaela Carmen Grosu Mircea Sevastian Iordache Ion Marculescu Dumitru Megragoniu Gabi Damian Mura Cristian Nanciu Antoaneta Renatta Nicolae Veronica Simona Nicolicea Liviu Gabriel Robu Cosmin Stanisoara Andrei Valcu Romulus Vuvrea Nicolae.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie autorizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii(cod CAEN).Ofertantul clasat pe primul loc va prezinta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Bilant contabil pe ultimul 3 ani(2009, 2010, 2011).Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, numai in conditiileart.186 din OUG 34/2006, modificata si completata, coroborat cu art. 11^1 din H.G. 925/2006.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelor prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani , in original.-auditorul financiar independent poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de CAFR, inregistrat fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe perioada de implementare a proiectului .Daca este cazul subcontractarii, lista cuprinzand subcontractorii, declaratie in original, insotita si de acordurile de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila pe SEAP(www.e-licitatie.ro) la rubrica"Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer