Achizitie publica - Auditarea proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 311490
JUDETUL BOTOSANI
Cod de identificare fiscala: 3372955
Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani
Telefon: 0231/514712, int.4181
Fax: 0231/515020
Denumire invitatie: Auditarea proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Auditarea proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Botosani?, cod CPV 79212100-4. In Caietul de Sarcini este prezentata o descriere a activitatilor ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.08.2011 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL BOTOSANI CIF: 3372955 Piata Revolutiei nr.1-3Telefon: 0231/514712, int.4081; 4111; 4141Fax: 0231/514715
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Botosani, cam. 420
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 143, 171 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-decl priv eligibil;decl priv neîncadr în art 181;certif constatat priv îndepl oblig de plata, de la DGFP si Primarie;certif priv impozite si taxe PFA;certif de particip cu oferta indepen;decl priv calit de part la procedura; certif ORC, autoriz CAFR;aut de funct pt PFA, certif de inreg;certif de atest si carnet CAFR, decl nesanctionare de CAFR;inform gen cu CA medie pe ult 3 ani min 250000lei;bilant 2008, 2009, 2010;lista contr de prest serv in ult 3 ani; decl ref la pers angajat;lista pers resp de îndep contr si CV, copii CIM vizat ITM, contr de colab/asoc/subcontr/prest serv; op ec sa fi finalizat sau în derulare, în ultimii 3 ani 1contr de serv de audit min 100000lei;decl priv subcontr si spec;acord de asoc si inform priv asoc si spec;decl accept cond contract; decl priv neîncadr în art69^1;Oferta sigilata se transmite cu: Scris de înaintare-original, Gar de part în cuant si forma solic, Decl pe propria rasp priv încadr în categ IMM, dupa caz, Împuter+Carte de Identitate
-garantia de particip 2.863, 00 lei.-gratuit integral de pe SEAP.