Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Auditarea serviciilor de evaluare a respectarii obiectivelor de calitate implementate in perioada 01.01.2011-31.12.2011


Detaliu pentru invitatia numarul 323661
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 323661/06.04.2012
Denumire contract: Auditarea serviciilor de evaluare a respectarii obiectivelor de calitate implementate in perioada 01.01.2011-31.12.2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/2007408(496, 404, 410, 409), Fax: 021/2007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Auditarea serviciilor de evaluare a respectarii obiectivelor de calitate implementate in perioada 01.01.2011-31.12.2011
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de auditare a serviciilor de evaluare a respectarii obiectivelor de calitate implementate in perioada 01.01.2011-31.12.2011
II.1.6) CPV: 79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, in cuantum de 3.400 lei.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta)Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta;c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului.b) Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Ordin de plata nepurtator de dobanda.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Dumitru Daniel Neagoe, Director Executiv Economic Mioara Pribescu, Director Economic Gina Munteanu, Director Juridic Aurelia MALAESCU, Sef Serviciu Calitate Stefan Radulescu, Sef Departament Procurari Adrian Oancea.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat( se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea FormulareNota: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.c) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic., 2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Cerinta: cifra de afaceri globala in ultimii trei ani, trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 340, 000 lei., Nota: a) In cf. cu art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsi sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci obligatoriusustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, Persoana care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiazade sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica sifinanciara se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune Formularul C2 din Sectiunea Formulare.Cerinta: se va prezenta cel putin un document/contractsau un numar maxim de 3 documente/contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 172.000 lei., 2. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Cerinta: Ofertantul va depune CV-urile detaliale ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 4. Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Nota: a) In cf. cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent denatura rel.juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunciobligatoriu sustinerea de care beneficiaza se dovedeste prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, Tertul nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupulbeneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor tertepersoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiileprevazute la lit. a). Certificarea EN ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent, pentru ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii - SEAP, sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer