Achizitie publica - Auditarea situatiilor financiare conform OMFP 1752/2005 pentru aprobarea reglementarilor contabile c
Detaliu pentru invitatia numarul 223316
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: Auditarea situatiilor financiare conform OMFP 1752/2005 pentru aprobarea reglementarilor contabile c
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: efectuarea unui audit al situatiilor financiare ale CNADNR SA, intocmite la 31 decembrie 2009 in conformitate cu punctul 2 si furnizarea catre CNADNR SA a unei opinii asupra situatiilor financiare in cauza;efectuarea unor proceduri suplimentare de analiza tehnica asupra formatului, prezentarii si conformarii cu IAS a situatiilor financiare;f) furnizarea unei scrisori catre conducerea CNADNR SA pentru anul fiscal incheiat, in care sa fie descrise imbunatatirile necesare, daca este cazul, ale sistemelor contabile si de control intern ale CNADNR SA, precum si utilizarea adecvata a resurselor;
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.09.2009 10:16)
Data publicarii: 11.08.2009 12:41
Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2009 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Denumire: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, etaj 8
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, etaj 11
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 125, 451 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
garantiei de participare este 2500 lei sau 600 euro. Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederileart.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Dovada achitarii taxelor privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 30.06.2009;dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare cu 104543lei, (25000 euro) fara TVA.dotarea tehnica (calculatoare/laptopuri minim 8 bucati;lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;incheiat si finalizat in ultimii 3 ani un contract care a avut ca obiect de activitate prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala decat 41.817 lei(10.000 euro) fara TVA;2. Declaratie privind personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii?minim 8 persoane.
www.e-licitatie.ro, www.cnadnr.ro
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura anulata in conformitate cu prevederile art. 209 alin. (1) lit. d)coroborat cu art. 209 alin. (2) din OUG 34/2006.