Achizitie publica - Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 341466
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341466/27.12.2012
Denumire contract: Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATECod fiscal: 22838777, Adresa: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 0372069869, Fax: +40 0372069888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888, persoana de contact: GABRIEL PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (control administrativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea managementului A.N.I. pentru anul 2012, in vederea formularii unor recomandari pentru imbunatatirea performantelor acestuia.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.000 lei, Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1, lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.870, 96 lei.In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: - conform prevederilor art. 86 alin. (1) - (4) si (6) din H.G. nr. 925/2006;
- prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO40TREZ7005005XXX002160, deschis la A.T.C.P.M.B.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit (IMM-50 %). Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie acceptat: - conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului conform art. 12.1 (model contract de prestari servicii) in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Neconstituirea garantiei in termenul stipulat duce la incetarea de drept a contractului.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniCerinta obligatorie: Se va completa formularul 9, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Experienta similaraCerinta obligatorie: Se va completa formularul 10, pentru fiecare contract declarat in anexa la formularul 9., Recomandari/ certificari/ confirmariCerinte obligatorii: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata., Declaratie privind logisticaCerinta obligatorie: Sa prezinte informatii referitoare la logistica necesara organizarii in cele mai bune conditii a lucrarilor de auditare, (tehnica de calcul, software, etc.) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta obligatorie: Se va completa formularul 11. Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal calificat si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului. Formularul va fi insotit de CV-urile persoanelor nominalizate ca fiind responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? n indeplinirea contractului. Asigurarea cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de auditare. Ofertantul trebuie sa aiba resursele umane necesare derularii procesului de auditare si sa nominalizeze o persoana coordonatoare., Asigurarea cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de auditare. Ofertantul trebuie sa aiba resursele umane necesare derularii procesului de auditare si sa nominalizeze o persoana coordonatoare. Toti expertii care vor avea un rol important in implementarea contractului vor fi denumiti experti cheie. Expertii cheie necesari sunt: Expertul cheie 1: Nominalizat ca lider de echipa de catre prestator. Va supraveghea executarea contractului.Calificari/ Competente ale liderului de echipa: - ACCA / CPA sau echivalent;
- Membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania;
- in domeniul managementului de proiecte;Experienta profesionala: - Experienta in domeniul managementului de proiecte de consultanta si audit;
- participarea la cel putin un proiect similar in calitate de manager de proiect;(continuare mai jos), (continuare) Expertul cheie 2: Auditor senior ? va functiona ca adjunct de lider de echipa.Calificari/ Competente ale adjunctului de lider de echipa: - in domeniul auditului intern;
- C.I.A. (Certified Internal Auditor);Experienta profesionala: - participarea la cel putin un proiect similar in calitate de lider sau adjunct de lider de echipa pentru un proiect similar in sectorul public;(continuare mai jos), (continuare) Expertul cheie 3: Auditor senior.Calificari/ Competente ale auditorului senior: - in domeniul auditului intern;
- C.I.A. (Certified Internal Auditor);Experienta profesionala: - participarea la cel putin un proiect similar in calitate de auditor senior in domeniul auditului intern/ extern in sectorul public;(continuare mai jos), (continuare) Expertul cheie 4: Auditor senior.Calificari/ Competente ale auditorului senior: - in domeniul auditului intern/ extern IT;
- CISA (Certified Information Systems Auditor);
- CISSP (Certified Information System Security Professional);
- CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control);Experienta profesionala: - studii superioare de informatica economica, stiinta calculatoarelor si sistemelor informatice;
- participarea la cel putin un proiect similar in calitate de auditor senior in domeniul auditului intern/ extern IT in sectorul public;
- experienta in auditarea/ implementarea cerintelor ISO 27001 dovedita prin participarea in cel putin un proiect de auditare/ implementare a cerintelor ISO 27001 in sectorul public;(continuare mai jos), Unul dintre expertii cheie trebuie sa detina certificarea CGAP (Certified Government Audit Professional).Cerinta obligatorie: Se vor depune documente care sa ateste cerintele solicitate. Documentele pentru experinta similara se vor solicita ulterior ofertantului castigator. Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 17:56