Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 356552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Numar invitatie: 356552/16.12.2013
Denumire contract: Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATECod fiscal: 22838777, Adresa: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Telefon: +40 0372069869, Fax: +40 0372069888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661, telefon: +40 0372069869, fax: +40 0372069888, persoana de contact: Agentia Nationala de Integritate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010661.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (control administrativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Auditul extern al managementului A.N.I. pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea managementului A.N.I. pentru anul 2013, in vederea formularii unor recomandari pentru imbunatatirea performantelor acestuia.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garant. particip.: 7.000 lei.Aceasta s-a stabilit cf. prev. art. 43^1, alin. (2), lit. a), din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prev. art. 278^1, lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contesta?ia, A.C. va re?ine contestatorului din garant. particip. suma de 3.920 lei.A.C. are dreptul de a retine garant. particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatii le prevazute la art. 87, alin. (1), din HG nr. 925/2006.Garant. particip. se constituie in cf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006.Garant. particip. poate fi const. si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invit. de partic.Valab. garant. particip.: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 18 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul autoritatii contractante -RO40TREZ7005005XXX002160, deschis la A.T.C.P.M.B.Dovada constituirii garantiei/ instrumentul de garantare se prezinta in original.Garant. particip., emisa in alta limba decat romana, va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertan?ilor care se regasesc in categoria IMM (cf. Legii nr. 346/2004 ? Formularul nr. 9) garant. particip. se constituie in procent de 50%.Observa?ie: Ofertele care nu sunt inso?ite de documentele de constituire a garant. particip., astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie acceptat: - conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului conform art. 12.1 (model contract de prestari servicii) in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Neconstituirea garantiei in termenul stipulat duce la incetarea de drept a contractului.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul nr. 4). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 5).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6). Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza bugetul aferent achizi?iei in cauza ?i documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dl. Horia GEORGESCU - Presedinte, Dl. Bogdan STAN - Vicepresedinte, Dna Ioana LAZAR ? Director General, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare, Dna Elena GALAN, Director General, Inspec?ia de Integritate, Dna Greta CONSTANTINESCU - Director, Direc?ia Economica, respectiv Comisia de evaluare a ofertelor compusa din Dl. Gabriel PANAIT ? Consilier Superior, Compartimentul de Investi?ii ?i Achizi?ii Publice, Dl. George CLAPA ? Director Cabinet Pre?edinte ?i Dl. Drago? Aurel VAIDA ? Consilier Juridic Superior, Direc?ia Generala Juridica, Rela?ii Publice ?i Comunicare.5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Ofertan?ii nereziden?i vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In situa?ia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stua?iile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul in care ofertantul a incheiat o conven?ie de e?alonare a pla?ilor obliga?iilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada pla?ii la zi a datoriilor ree?alonate (unde este cazul) ?i graficul de ree?alonare.6. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal al contribuabililor reprezinta un mijloc de eviden?a ?i urmarire a disciplinei financiare a acestora. Scopul acestuia este de a preveni ?i de a combate evaziunea fiscala precum ?i de a intari administrarea impozitelor ?i taxelor datorate bugetului de stat. In cazierul fiscal se ?ine eviden?a persoanelor fizice ?i juridice, precum ?i a asocia?ilor, ac?ionarilor ?i reprezentan?ilor legali ai persoanelor juridice, care au savar?it fapte sanc?ionate de legile financiare, vamale, precum ?i cele care privesc disciplina financiara.Conditie de calificare: sa nu existe men?iuni cu privire la savar?irea de fapte sanc?ionate de legile financiare, vamale, precum ?i cele care privesc disciplina financiara.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.7. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/ 2011). Cazierul fiscal este fi?a de eviden?a care con?ine antecedentele penale, judiciare ale unei persoane sau firme. Documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».Conditie de calificare: sa nu existe men?iuni cu privire antecedentele penale, judiciare.Modalitatea de indeplinire: documentul trebuie sa fie valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. 1) Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul», din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (se vor prezenta sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea «conform cu originalul» inso?ite de traducerea autorizata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: CompletareFormularul nr. 10.Pentru fiecare contract mentionat in Formularul nr. 10 si Anexa, ofertantul va completa Formularul nr. 11 - Fisa de experienta similara.
Pentru fiecare contract ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul., Cerin?a nr. 2
Declara?ie privind logistica
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Sa prezinte informatii referitoare la logistica necesara organizarii in cele mai bune conditii a lucrarilor de auditare, (tehnica de calcul, software, etc.) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerin?a nr. 3
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereModalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal calificat si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului. Formularul nr. 12 va fi insotit de CV-urile persoanelor nominalizate ca fiind responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului. Asigurarea cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii de auditare. Ofertantul trebuie sa aiba resursele umane necesare derularii procesului de auditare si sa nominalizeze o persoana coordonatoare., Cerin?a nr. 4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de ofertant pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa aiba resursele umane necesare derularii procesului de auditare si sa nominalizeze o persoana coordonatoare. Toti membrii echipei de proiect vor semna angajamente de confidentialitate cu privire la datele si informatiile la care vor avea acces in perioada de prestare a serviciilor (conform certificarii ISO 27001 a autoritatii contractante). Exper?ii cheie necesari sunt: Expertul cheie 1: Nominalizat ca lider de echipa de catre prestator. Va supraveghea executarea contractului. Profil, cerinte minime: - Studii superioare cu diploma de licenta sau echivalent; - Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul auditului intern;
- ACCA / CPA sau echivalent; - Membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania;
- Certificare profesionala in domeniul managementului de proiecte; - Participarea la cel putin un proiect/ contract, la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in cadrul serviciilor care fac obiectul contractului;
- Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect dovedite prin certificate/ diplome recunoscute la nivel national/international (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?);
- Experienta specifica in calitate de manager de proiect se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Expertul cheie 2: Auditor senior ? va functiona ca adjunct de lider echipa. Profil, cerinte minime: - Studii superioare cu diploma de licenta sau echivalent; - Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul auditului intern;
- C.I.A. (Certified Internal Auditor);
- Detinerea de competente avansate de adjunct de lider echipa pentru un proiect, sa fi paticipat in calitate de adjunct lider echipa in cel putin un proiect (se vor prezenta documentele justificative in copie ?conform cu originalul?);
- Experienta specifica intr-un contract cu obiect similar actualului contract. Se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari; Modalitatea de indeplinire Se va prezenta Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 13 in original, semnat si stampilat, in care se va prezenta nominal persoanele necesare pentru indeplinirea contractului si Pozitia propusa in cadrul contractului pentru fiecare dintre acestea. Pentru fiecare specialist solicitat mai jos se vor prezenta urmatoarele documente: a) Curriculum vitae (CV) conform Formularului nr. 14 pentru fiecare expert cheie solicitat; b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; c) Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor relevante si experientei generale mentionate in Formularul nr. 14 - CV; d) Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai jos; Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ca pentru fiecare persoana propusa pentru implementarea contractului, sa prezinte documentele care atesta experienta specifica relevanta prezentata in CV. Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Nota: Cerinta privind resursele umane poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati/tert sustinator. Resursele declarate de subcontractori se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract., Cerin?a nr. 4 (continuare)Expertul cheie 3: Auditor senior.Profil, cerinte minime: - Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul auditului intern/ extern;
- C.I.A. (Certified Internal Auditor);
- Experienta specifica in calitate de auditor senior in domeniul auditului intern/ extern pentru un proiect similar, se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari;Expertul cheie 4: Auditor senior.Profil, cerinte minime: - Minimum 3 ani de experienta generala in domeniul auditului intern/ extern IT;
- CISA (Certified Information Systems Auditor);
- CISSP (Certified Information System Security Professional);
- CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control);
- Experienta specifica in calitate de auditor senior in domeniul auditului intern/ extern IT pentru un proiect similar, se va demonstra prin prezentarea a minim 1 recomandare de la beneficiari;
- Studii superioare de informatica economica, stiinta calculatoarelor si sistemelor informatice;
- Experienta in auditarea/ implementarea cerintelor ISO 27001 dovedita prin participarea in cel putin un proiect de auditare/ implementare a cerintelor ISO 27001;Toate certificarile si competentele de mai sus sunt necesare asigurarii in ce priveste prestarea serviciilor in conditii de calitate certificata.Unul dintre expertii cheie trebuie sa detina certificarea CGAP (Certified Government Audit Professional).Cerinta obligatorie: Se vor depune documente care sa ateste cerintele solicitate. Documentele pentru experinta similara se vor solicita ulterior ofertantului castigator.Unul dintre expertii cheie trebuie sa detina certificarea CGAP (Certified Government Audit Professional).Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 13 in original, semnat si stampilat, in care se va prezenta nominal persoanele necesare pentru indeplinirea contractului si Pozitia propusa in cadrul contractului pentru fiecare dintre acestea.Pentru fiecare specialist solicitat mai jos se vor prezenta urmatoarele documente: a) Curriculum vitae (CV) conform Formularului nr. 14 pentru fiecare expert cheie solicitat;b) Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;c) Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor relevante si experientei generale mentionate in Formularul nr. 14 - CV;d) Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai jos;Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ca pentru fiecare persoana propusa pentru implementarea contractului, sa prezinte documentele care atesta experienta specifica relevanta prezentata in CV.Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: Cerinta privind resursele umane poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati/tert sustinator. Resursele declarate de subcontractori se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract. Cerin?a nr. 1Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta ?i ofertantul/ ofertan?ii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul/ ofertan?ii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu men?iunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer