Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Auditul situatilor financiare


Detaliu pentru invitatia numarul 192783
Autoritate contractanta
Compania de Apa Somes S.A.
Cod de identificare fiscala: R 201217
Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca
Telefon: 0264430050
Fax: 0264430886
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Auditul situatilor financiare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Auditul situatilor financiare la SC Compania de Apa Somes SA pe perioada 2008-2009
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.01.2009 11:23
Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse la sediul SC Compania de Apa Somes SA, Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, cam.8, Serviciul Achizitii.
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise la sediul SC Compania de Apa Somes SA, Cluj-Napoca.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 140, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea.Dovada detinerii unui birou în Romania (operatorul economic va prezenta o declaratie privind detinerea unui spatiu/birou în Romania).Lista principalelor contracte de audit in ultimii doi ani (2007, 2008) din Romania care sa con?ina informatii privind: obiectul contractului, denumirea/numele beneficiarului, perioada de derulare a contractului.Dovada ca operatorul economic, ca firma de audit este agreat de catre BERD.Lista privind personalul angajat (auditori) care lucreaza pe baza de contract (adica nu numai parteneri sau directori de tara) care au fost instruiti/certificati in conformitate cu standardele Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC). insotita de CV-uri.
Documentatia poate fi obtinuta gratuit de la sediul autoritatii contractante, sau e-mail.Pentru informatii suplimentare, persoana de contact - ing. Papai Levente, tel. 0264/430.050, fax. 0264/430.886
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer