Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Auditul situatilor financiare la Compania de Apa Somes SA pentru exercitiile financiare 2013-2016


Detaliu pentru invitatia numarul 356757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 356757/06.01.2014
Denumire contract: Auditul situatilor financiare la Compania de Apa Somes SA pentru exercitiile financiare 2013-2016
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Auditul situatilor financiare la Compania de Apa Somes SA pentru exercitiile financiare 2013-2016
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru anii financiari incheiati la 31 decembrie 2013, 31 decembrie 2014, 31 decembrie 2015 si31 decembrie 2016 auditorul este solicitat sa indeplineasca urmatoarele sarcini: (1)sa auditeze situatiile financiare ale Companiei in conformitate cu Directiva a IV-a a CEE (Ordinul MFP 3055/2009).(2)sa denomineze in euro situatiile financiare intocmite deCompanie in conformitate cu Directiva a IV-a a CEE (Ordinul MFP 3055/2009) si sa emita raport de audit asupra situatilor financiare denominate.(3)sa auditeze Fondul pentru intretinere, inlocuire si dezvoltare pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii serviciilor publice care beneficiaza de asistenta financiara nerambursabila din partea UE (Fond IID).
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.200 lei. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta.Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contulin lei IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj- Napoca si valuta IBAN RO006RNCB0106000767440009 deschis la BCR Cluj-Napoca.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.16. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii(Formularul nr.3). Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie de buna executie, (Formular nr.18);b)deschiderea de catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze 5% din pretul contractului fara TVA.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.5.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.6.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular nr. 7.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 - Formularul nr.8.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Nemtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Papai Levente.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator trebuie sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a). 1. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale /reale la data limita de depunere a ofertei. Pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), valabila la data limita de depunere a ofertelor.2.Pentru persoanele juridice straine: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit si servicii profesionale conexe acestuia, potrivit prevederilor legale, eliberata de o autoritate competenta din tara in care ofertantul este rezident, care la randul ei este membra a Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), conform OUG 75/1999 si HG 433/2011.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerintele pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani prin completarea Formularului nr. 9 - Informatii generale despre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de audit de natura si complexitate similara celor care fac obiectul prezentei achizitii, in baza a maxim 2 contracte cu valoare cumulata de minim 200.0000 lei. Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientulbeneficiar. Documentele/certificatele prezentate vor contine cel putin urmatoarele date: obiectul serviciilor prestate, valoarea, durata, modul de indeplinire a serviciilor., Ofertantul trebuie sa asigure o echipa responsabila de indeplinirea contractului formata din cel putin 3 membri acreditati nivel national de catre deCAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania)/la nivel International de catre ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)sau de alte organisme similare, conformOUG 75/1999 si HG 433/ 2011.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 11;
-atestat/legitimatie, ACCA/CAFR valabil(a) la data limita de depunere a ofertelor pentru fiecare mebru al echipei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, (conform art 190 alin.(2) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, pentru tertul sustinator completat conform Formularului nr.12, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c), si d) si 69?1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.5, 6 si 8;, In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteaza o parte din contract atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa si prezenta Formualarul nr.15, Lista cu sucontractantii si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul/domeniile care fac obiectul contractului, valabil la data limita dedepunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2014 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer