Achizitie publica - AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 355600
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355600/12.11.2013
Denumire contract: AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)Cod fiscal: 4794052, Adresa: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Telefon: +40 0240575511, Fax: +40 0240575511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Romania, cod postal: 827045, telefon: +40 0240575511, fax: +40 0240575511, persoana de contact: NASTASE PESU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA STR. SCOLII, NR 2. , Localitatea: CERNA , Cod postal: 827045 , Romania , Tel.+40 240575511 , Email: [email protected] , Fax: +40 240575511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CERINTELOR DIN CAIETUL DE SARCINI ATASAT.TOATE CHELTUIELILE DE TRANSPORT SUNT INCLUSE IN PRETUL FINAL.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Solicitat: 3.600 lei. Cu declaratie tip IMM: 1.800 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b) prin virament bancar in contul autoritatii contractante conform prevederilor Art. 86 alin.(1) din HG 925/2006. c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul RO25TREZ6425006XXX000059 deschis la Trezoreria Orasului Macin. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de Art.87 alin.(1)/HG925/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile Art.88/HG925/2006.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Da cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se vor aplica prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data limita de depunere a ofertei.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie pentru autobasculanta - luni
20
Descriere: Perioada de garantie pentru autobasculanta - Minim 12 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 09:50