Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 355600
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)
Numar invitatie: 355600/12.11.2013
Denumire contract: AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNA (PRIMARIA COMUNEI CERNA)Cod fiscal: 4794052, Adresa: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Telefon: +40 0240575511, Fax: +40 0240575511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA, Cerna, Romania, cod postal: 827045, telefon: +40 0240575511, fax: +40 0240575511, persoana de contact: NASTASE PESU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CERNA, JUDETUL TULCEA STR. SCOLII, NR 2. , Localitatea: CERNA , Cod postal: 827045 , Romania , Tel.+40 240575511 , Email: [email protected] , Fax: +40 240575511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOBASCULANTA - PRIMARIA CERNA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CERINTELOR DIN CAIETUL DE SARCINI ATASAT.TOATE CHELTUIELILE DE TRANSPORT SUNT INCLUSE IN PRETUL FINAL.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Solicitat: 3.600 lei. Cu declaratie tip IMM: 1.800 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b) prin virament bancar in contul autoritatii contractante conform prevederilor Art. 86 alin.(1) din HG 925/2006. c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul RO25TREZ6425006XXX000059 deschis la Trezoreria Orasului Macin. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de Art.87 alin.(1)/HG925/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile Art.88/HG925/2006.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Da cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se vor aplica prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de date1. Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 din Sectiunea IIINote: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori , fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cf. prev. art.19 si 20 din Legea nr. 279/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 din Sectiunea IIIPersoanele juridice romane vor atasa certificate fiscale/documente: Certificat fiscal emis de PrimarieCertificat fiscal emis de DGFPDin certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinitobligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania, sau in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006, devenind aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea IIIOfertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 BIS din Sectiunea III5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, rudasau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus dinprocedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintelecomisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareIn sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrulautoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire : MUSAT NECULAE, SOPU PETRE, DUMITRACHE VALENTIN, CHITA VERONICA-VANGHELINA, PESU NASTASE, RUJA ALEXANDRU, HIRBOCEANU GHEORGHE, PREJA ANASTASE, TOPAN DUMITRU, BODORIN MARIA, CACARAN CRISTIAN, CACARAN MIHAI, CORCEA IULIAN, DRAGNEA CONSTANTIN, GELEP FLORICA, GHEORGHE NICOLAE, GIACA ION, GIURGIULEANU GHEORGHE, IOANA CLAUDIU GIORGIAN, STOLI HRISTU, TANUR HRISTU. Cerinta nr. 1Fisa de datePersoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorie: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului.INFORMATIILE CUPRINSE IN CERTIFICATUL CONSTATATOR TREBUIE SA FIE REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.-denumirea operatorului economic si toate-datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data limita de depunere a ofertei.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie pentru autobasculanta - luni
20
Descriere: Perioada de garantie pentru autobasculanta - Minim 12 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer