Achizitie publica - Autocamion autobasculant
Detaliu pentru invitatia numarul 354847
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354847/18.10.2013
Denumire contract: Autocamion autobasculant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: U.A.T. Municipiul Calafat, str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 251231424, fax: +40 251232884, persoana de contact: Colina Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Calafat, str. Tudor Vladimirescu, nr. 24, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autocamion autobasculant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autocamion autobasculant
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare = 6200 lei, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, infavoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sacontina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - virament bancar; instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat decatre banca, in contul A.C. - I.M.M.-urile pot constitui garantia in val. de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la C.N.S.C., iar contestatia este respinsa sau contestatarulrenunta la contestatie, societatea bancara sau cea de asigurari va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculate conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cont garantie de participare: RO80TREZ2935006XXX000046, deschis la Trezoreria mun. Calafat), CF 4554424.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarilesicompletarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitateaTrezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% dincuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006.- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile(sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprieraspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 . Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care `sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere aacestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinulnr.509/2011. Certificatele se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptulca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale invigoare din tara in care este stabilit.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ec. Guta Mircea Marinel3) Sef buget ? ec. Nicolae Constantin Emilian4) Dir. D.S.U.P. - ing. Pirvan Gheorghe5) Comp. achizitii? jr. Colina Maria6) Consilieri locali: Mituletu Dorel, Traistaru Petre, Vintila Ion, Stefan Constantin - Daniel, Lalescu Merodona, Radulescu Cicerone, Usurelu George - Liviu, Croitoru George, Ionescu Gratiel - Dominic, Ivantu Dumitru, Ureche Daniel - Teri, Pasca Liviu, Cotea Mihai, Vasile Vasile - Adelica, Draghici Radu - Dan, Balaci Gheorghe, Bora Dan 1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie safie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 701612 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR prin http: //www.bnr.ro.Nota: nu se ia in considerare anul in curs. Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente relevante (bilanturi contabile, extrase de bilanturi etc).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Pentru dovedirea indeplinirii cerintei minime privind capacitatea tehnica aofertantilor se va prezenta cel putin un document/ contract/ proces verbal dereceptieprin care sa confirme livrarea de produse similareModul de indeplinire: Formularul nr.9; Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, unsistem de management al calitatii pentru produsele care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin unastfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea custandardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite deacesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 09:03