Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autocamion cu bena basculabila trilateral


Detaliu pentru invitatia numarul 355663
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL
Numar invitatie: 355663/13.11.2013
Denumire contract: Autocamion cu bena basculabila trilateral
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA PLOIESTI SRLCod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: +40 244407657, Fax: +40 244407681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon: +40 244407657, fax: +40 244407681, persoana de contact: OLIVIA TAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, strada Bobalna, nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autocamion cu bena basculabila trilateral
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculanta are o masa maxima autorizata de minim 17.900 kg, pe 2 axeRezervor combustibil : minim 200 litriMotor: putere : min. 250 CP, nivel de poluare min. EURO 5Dimensiuni bena : L min.4500 - max.5300l min.2000 ? max. 2300Volum incarcare : minim 6.5 mc
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5000 RON. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art.86 din HG 925/2006.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 = 3250 RON. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie priv.neincadrarea in situatiile prev.la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3;
- Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul 509/2011.Certificatele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34, conform formular 5;Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1)si d) de la art.181/OUG34/2006- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OG 34, conform formular 5;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Alina Mihalache - Director Tehnic, Nicolae Cernat - Director Comercial, Vasile Mierloiu- Manager Tehnologia Informatiilor si Comunicatii, Bogdan Trimbitasu - Director Tehnic Adjunct, Miruna Moise- Sef Oficiu Juridic, Dumitru Sandru- Sef Sectie Productie Apa Potabila si Epurare Apa Uzata, Jeni Cila- Sef Serviciu Contoare, Avram Bentima- Sef Serviciu Facturare Incasare, Costin Guruva- Sef Serviciu Parc Auto, Olivia Tar - Sef Serviciu Aprovizionare Desfacere, Teodora Carmen Badea - Expert Achizitii Publice, Iulian Cristian Negoita - Expert Achizitii Publice Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea ''conform cu originalul''.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani - 2010, 2011, 2012. Se va prezenta formularul 6 -''Informatii generale''.Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Vor fi lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Daca candidatul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si: - formularul 10-''Angajament Tert sustinator financiar''. Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, adica 2010, 2011, 2012, sa fie mai mare sau egala cu 650000 lei sau echivalentul in alta valuta, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta formularul 7-''Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani'', 2010, 2011, 2012 care trebuie sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Cerinta minima: minim 1 contract de furnizare produse similare, a carui valoare sa fie de minim 325000 lei sau echivalentul in alta valuta. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta si formularul 11-''Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala''., Se va prezenta formularul 8- ''Informatii referitoare la personalul tehnic/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Se va mentiona personalul tehnic ce asigura controlul calitatii si se va atasa CV-urile. Copie de pe Certificatul ISO 9001 al candidatului. In cazul in care candidatul este in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
20
Descriere: Componenta comerciala Termen de livrare maxim acceptat peste care ofertele vor fi declarate neconforme este de 60 de zile de la data semnarii contractului de furnizare. Termenul de livrare minim sub care ofertele nu se vor puncta suplimentar fata de punctajul maxim este de 7 zile. Ponderea de 20% din punctaj se justifica prin faptul ca utilajul este absolut necesar lucrarilor urgente si in numar mare pe care societatea noastra le are de executat.
Termenul de garantie
10
Descriere: Componenta tehnica Termenul de garantie minim este de 12 luni. Sub acest termen ofertele vor fi declarate neconforme. Termenul de garantie maxim peste care ofertele nu se vor puncta suplimentar fata de punctajul maxim este de 60 de luni. Ponderea de 10% din punctaj se justifica prin faptul ca termenul de garantie trebuie sa fie cat mai mare, astfel incat furnizorul sa suporte cheltuielile cauzate de eventualele defectiuni ale utilajului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer