Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AUTOCAMION CU REMORCA


Detaliu pentru invitatia numarul 357093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL AGRICOL Dr. C. ANGELESCU BUZAU
Numar invitatie: 357093/23.01.2014
Denumire contract: AUTOCAMION CU REMORCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL AGRICOL Dr. C. ANGELESCU BUZAUCod fiscal: 4233807, Adresa: str. Crizantemelor, nr. 17, Buzau, Telefon: +40 0238717519, Fax: +40 0238717519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AUTOCAMION CU REMORCA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea in sistem liesing pe 60 luni, cu avans 15 % si rata reziduala 1% a echipamentului prezentat in caietul de sarcini: un autocamion categoria C1 si o remorca categoria E1 si asigurarea serviciilor de service pe perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 34134100-6 - Camioane cu platforma (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.000 lei; Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere oferte;Mod de constituire: virament bancar, O.P., depunere la casierie a unei sume in numerar sau instrument de garantare emis in conditiile art. 86 din HG nr. 925/2006 de o societate bancara ori de o societate de asigurari cu aplicareaart. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru garantia constituita in alta moneda decat lei, se va avea in vedere cursul de referinta al BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentatetrebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12 );
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Director - Marius APOSTOL; Director Adjunct - Daniela Carmen CODREANU; Contabil Sef - Vetuta PRAHOVEANU; Responsabil Achizitii- Viorel CHIVU, Presedinte comisie licitatie-Florica RADUCANU, Membru comisie licitatie-Stelian ANGHEL, Membru comisie licitatie-Liliana BARAC5.Declaratie privind calitatea de participantDocumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. B5);Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de ONCRde pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data termenul limita de depunere a ofertelor .Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa prezinte Bilantul contabil la 31.12.2012 cu confirmarea de depunere la ANAF competent, Cerinta: Sa declare cifra medie de afaceri inregistrata pe ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera d) se vor prezenta documente/certificate care sa ateste conformitatea utilajului cu cerintele impuse de Ordinului Ministerului Transporturilor OMT 733/13.05.2013, referitoare la conditiile impuse mijloacelor de instruire practica pentru obtinerea permisului de conducere categoriile C1 si C1E, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Documente doveditoare: - Declaratie personal angajat/ declaratie personal de specialitate, cv-uri, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Documente doveditoare: - Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o Lista a produselor similare furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente referitoare la valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari. Documente doveditoare: - Lista produselor similare furnizate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer