Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autogunoiera compactoare 16 mc


Detaliu pentru invitatia numarul 355264
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Recas
Numar invitatie: 355264/01.11.2013
Denumire contract: Autogunoiera compactoare 16 mc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul RecasCod fiscal: 2512589, Adresa: Calea Timisoarei 134-135, Recas, Telefon: +40 356177278, Fax: +40 356177279
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Timisoarei 86, Recas, Romania, cod postal: 307340, telefon: +40 356177278, fax: +40 356177279, persoana de contact: Primaria Recas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Timisoarei 86, Recas, Romania, cod postal: 307340, telefon: +40 356177278, fax: +40 356177279, persoana de contact: Primaria Recas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autogunoiera compactoare 16 mc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autogunoiera compactoare 16 mc, in sistem de leasingValoare totala estimata: 496.695, 48 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 695.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8.600 lei (In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.IMPORTANT!!!! In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO82 TREZ 6215 004X XX00 0041, Trezoreria Timisoara, cod fiscal 2512589.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1, din OUG nr. 34/2006, actualizata.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia situatiilor in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.IMPORTANT!!! Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere al ofertele. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/ 2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul nr. 509/ 2011.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/2010.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Teodor Pavel ? Primar, Ion alin Neamtu ? Viceprimar, Camelia Maria Mihai ? Secretar, Narcisa Constanta Petrariu ? Sef Serviciu Economic, Daniel Julan ? Consilier Primar, Victor Facalet, Adrian Mircea Jeristeanu, Florin Gabriel Vlada, Vlad Voinescu, Corneliu Alexandroia si urmatorii Consilieri Locali: Stefan Aschiopoae, Daniela Florentina Buza, Gabriel Bacescu, Constantin Carcea, Ioan Ciobanu, Ilie Radoslav Milin, Codruta Ramona Fekete Matedolean, Romulus Milutin, Ioan Lazea, Nicodim Mocanu, Ion Alin Neamtu, Marinel Pasca, Daniel Silviu Nicula, Dan Pelics, Ioan Popovici.Se va prezenta atat de catre asociat / subcontractant / tert sustinator.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.IMPORTANT!!!! Ofertantul, cat si societatea de leasing, trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straine1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o indeplineste.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator poate fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A/7B (model orientativ), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator. Formularul prezentat de ofertant (angajamentul de sustinere) va contine informatiile solicitate in Formular nr. 7A/7B si se va adapta corespunzator sustinerii acordate.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), in original, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, aceste informatii se vor completa de catre Lider si vor include produsele livrate de catre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani., Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A/8B, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Important: Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator. Formularul prezentat de ofertant (angajamentul de sustinere) va contine informatiile solicitate in Formular nr. 8A/8B si se va adapta corespunzator sustinerii acordate.Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
10
Descriere: Componenta tehnica
Volumul total de deseuri colectat si depozitat in buncarul de deseuri
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer