Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Autolaborator dotat cu echipamente de cercetare/expertizare prin radiatie electromagnetica si termoviziune in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG


Detaliu pentru invitatia numarul 354215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 354215/27.09.2013
Denumire contract: Autolaborator dotat cuechipamente de cercetare/expertizare prin radiatie electromagnetica si termoviziune in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Unirii, nr. 36, Tirgu Jiu, Romania, cod postal: 210144, telefon: +40 253211675, fax: +40 253223971
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa a UCB, str. Unirii, nr. 36, Tirgu Jiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Autolaborator dotat cuechipamente de cercetare/expertizare prin radiatie electromagnetica si termoviziune in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autolaborator ? laborator mobil cu mobilier specific, sistem de alimentare cu energie electrica si alte utilitati pentru functionarea echipamentelor ce intra in componenta autolaboratorului: -Autoutilitara-Antena biconica-Antena cu perioada logaritmica-Set de probe pentru cimp apropiat-Filtru pentru semnale tranzitorii-Analizor de spectruportabil-Camera de termoviziune pentru cercetare/automatizare-Camera UV pentru detectarea descarcarilor la liniile de inalta tensiuneAnalizor de spectruAnalizor de spectru, inclusiv antene
II.1.6) CPV: 38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 571, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 11.000 lei, constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau O.P. depus in contulUniversitatii ?Constantin Brancusi": RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Tirgu Jiu. Garantia de participare se prezinta in original, iar valabilitatea acesteia va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere aofertelor). Originalul scrisorii de garantie sau o copie lizibila a OP-ului, conform cu originalul, va fi depus impreuna cu toate documentele de calificare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta decat cea specificata, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? conform Formular 4 din Volumul III.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: 4200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, conform art. 278^1, alin. 1, lit b) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se completeaza Formular 5, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006-se completeaza Formular 6, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG 34/2006-se completeaza Formular 7, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector prof. univ. dr. BOJINCA Moise, Prorector prof. univ. dr. ing.CRUCERU Mihai, Prorector prof. univ. dr. ing. CIRTINA Liviu Marius; Contabil Sef ec. BIZOC Ion; Director proiect prof. univ. dr. ing.POPESCU Luminita Georgeta; Responsabil Achizitii ing. CINDEA Roxana; Sef Serviciu Adm, .Achizitii si Investitii ing. DRAGUT Gheorghe;Responsabil tehnic conf. univ. dr. ing. GROFU Florin , jr. Popovici Virgil, Director General Administrativ ing. Marian Vintilescu, sef lucr. Alin Stancioiu, ec. CARAGEA Daniel Valentin, conf.univ.dr. GORUN Tiberiu Horatiu.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-se completeaza Formular 8, in original.Incazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie.5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-se completeaza Formular 9, in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de furnizare ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazulpersoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Informatiile dindocumentul/documentele depus/depuse trebuie sa fie reale la data limita de depune a ofertelor, si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publicesau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit) ? traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte informatii minime legate de activitatea lor. Sesolicita completarea si prezentarea formularului " Informatii generale"completat inclusiv cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va atasa la aceasta cel putin uncertificat/documentcare sa confirme furnizarea produselor a caror valoare cumulata sa fie de minim 500.000 lei. Aceste documente/certificate vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a furnizarii produselor ori de catre clientul privat beneficiar al furnizarii produselor, si vor fi depuse in cadrul ofertei in original sau copie certificata de ofertant conform cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina. In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/contractelor declarate ca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul corespunzator produselor furnizate de acesta in cadrul contractului., Pentru autoutilitara in care se va amenaja autolaboratorul , ofertantul trebuie sa detina autorizatie de service pentru marca. Ofertantul trebuie sa prezinte autorizatie eliberata de RAR valabila pentru servisarea marcii pentru intreaga perioada de garantie, Sa se prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Pentru autoutilitara in care se va amenaja autolaboratorul, ofertantul trebuie sa dispuna de service autorizat sub orice forma si anume: angajament de punere la dispozitie, contracte deinchiriere, colaborare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat pentru serviciul de service ? de catre Registrul Auto Roman, se va accepta si angajament de punere la dispozitie, contracte de inchiriere, colaborare, etc. In cazul in care termenul de valabilitate al autorizatiei, eliberata de RAR este expirat se accepta prezentarea Raportului de audit intocmit in vederea autorizarii, cu concluzii favorabile prelungirii autorizatiei, insotit de o declaratie pe propia raspundere a conducerii societatii din care sa rezulte ca unitatea indeplineste conditiile autorizarii RAR si urmeaza a fi autorizata, In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.Fiecare subcontractant nominalizat va completa cu propriile date Formularul 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, precum si Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Volumul III. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiconform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare, in acest caz se va prezenta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare al ofertantului a fost finalizat , urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer